Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
13

szemetek a pasik?

irkafirka , 2010.02.16. 14:43

háááát, talán igen, talán nem.

Nem én fogom megmondani a tutit, már most szólok. Csak elemezgetem a világot magam körül.

Az úgy volt, hogy ma volt utazó élményem. És beszélgettünk. Is. ;-)

Tovább...

Azt már ugye írtam, hogy nekem ő teljesen megfelelne párkapcsolatilag is, ha épp nem élne benne más valakivel.

Nem értem a férfiakat. (pasik, tessék segíteni, akár kommentben, akár magán úton, mert tényleg érdekel a dolog) Szóval, ha nekem pl. van egy jólműködő (hangsúly a JÓL-on) párkapcsolatom, akkor eszem ágába nem jut másik pasit keresni. Keresni semmiképp sem. Esetleg észreveszem, hogy, jéé ő is pasiból van, de ennyi. Max. ha nagyon jól néz ki, de akkor is csak a vizuális élmény miatt. Ha viszont már belegondolok, hogy na milyen is lehet(ne) vele a szex, vagy netán a párkapcsolat, akkor ott nagy gondok vannak. Még a 6-7 évem alatt sem történt ilyen. Vagyis a hetedikben, ami már csak ilyen próbáljuk meg mégis együtt, mert a pasi most tényleg nagyon akarja, és úgy is viselkedik történet volt, de már nem együttéltünk. Egyébként egyszerűen nincs rá szükségem, mert nincs hiányérzetem. Vagy csak én működök így?

Utazó elvtárs szimplán jólérezni magát utazik. (meg beszélgetni -is-) Mert kell a változatosság. Könyörgöm, 3év után? Vagyis a 3év alatt végig kellett volna? Úgy, hogy együtt él valakivel, közösen, közös jövővel, akár majd gyerekprojekttel is. (basszus, és még akkor is simán jönne hozzám) Nem értem. Mondtam is neki. Mindegy. Azért ez rendesen szíven ütne, ha én lennék a párja. És akkor itt jön, hogy ha esetleg netán úgy alakulNA, hogy én legyek, akkor sem lenne egyszerű, pont az előéletünk miatt.

Más, aki épp keresi magát, talán a párját is. Ha ő épp csak egy laza szexet akar, megértem. Jelen pillanatban még én sem tudom mit akarok. Legfőképp jólérezni magam a bőrömben. És ehhez nekem bizony kell a JÓ szex. Nem akárkivel, akármikor, de kell. Így vagyok összerakva, nem tehetek róla.

Dívánál emlegetett csók téma: kell, nagyon. DE! Nekem érzelem, érzések kellenek hozzá, másképp nem megy. Lehet szexelni csókolózás nélkül is, de csókolózni érzelem nélkül?! (újból a pasik véleményére vagyok kíváncsi náluk hogy megy?) Utazó csókol. (de még hogy...) Pesti is. (szintén) Ez csak az előjáték része?? Vagy? Pl. a 7évessel nem megy. Nem tudom magam megerőszakolni. Benne már nem látom a pasit (ezért -is- ért véget), és az érzések sem azok, amik kellenének hozzá.

Tanulság? Nincs.

Címkék: blog szex pasik csajos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr511763095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2010.02.16. 15:51:40

Én akit megcsókolok azt nem csak az előjáték miatt teszem. Amögött mindig ott van hogy abban a pillanatban őt akarom testestül-lelkestül és valamit jelent is. Lehet hogy nem egy örök szerelmet, de a szívemben akkor helye van. És azt akarom hogy ezt érezze is. Olyan még sosem volt hogy valakit csak a teste miatt...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.16. 16:01:06

Gyerekprojekt mellett is tudnak, igen, minden gond nélkül... :(
Szerintem utazóval csak élvezd, ami van, aztán ha jön olyan, akinek TE is fontos leszel, akkor lapát... Kegyetlennek tűnik, de ő is ezt tenné veled, ha szebbet, jobbat, fiatalabbat stb. találna...
@szingliman: Igen jól fogalmaztál, hogy még egy úgymond ismeretlennel is akkor és ott csakis őt akarod testestül-lelkestül, ezért lesz fontos a csók...

Jaj, de *****-nék én is.... ;) Irigyellek most, de nagyon!!!!

irkafirka 2010.02.16. 16:18:30

@Enchantée: tudom... élvezem, amíg tehetem, aztán majd elválik -nem úgy-
@szingliman: örök szerelem?! létezik olyan?! azt hiszem értelek, hiszen kb. ugyanezt írtam le én is, én sem leszek első látásra szerelmes, nem ezt kellett érteni az érzelem/érzések mögött
de ez még mindig csak pár szemlélet a sok közül...

sing-lee 2010.02.16. 16:42:51

@irkafirka: mellesleg én évekig úgy voltam a kapcsolataimmal ahogy az elején írtad. Ha volt egy jól működő kapcsolatom akkor nem kellett más. Évek múlva sem. Ha más kellett akkor az aktuális kapcsolatnak vége lett.
Aztán most hogy beagyasodtam nem tudom képes leszek e újra így érezni. Lehet hogy nem, lehet hogy csak évek múlva...lehet hogy holnap úgy ébredek hogy másra sem vágyom csak egy monogám kapcsolatra...de ez biztos hogy mindig emberfüggő. Hogy az ember milyen passzban van éppen.

irkafirka 2010.02.16. 16:52:52

@Enchantée: mit is ***-nél Te annyira?? Nem kell irigykedni, most szerintem min. 1-2 hétig parlagoltatva leszek. Én!!! :-S

irkafirka 2010.02.16. 16:55:58

@szingliman: igen, függ attól, hogy Te milyen passzban vagy, és hogy ki is az, aki a dolog másik oldalán áll. Hiszen az aktuális állapotodban vagy ki tudja hozni belőled, vagy sem az igényt a monogámiára. De mindenképp úgy kell élned/élnie mindenkinek, ahogy neki a jó.

díva naíva 2010.02.16. 21:04:52

hát nem vagyok pasi, de én is így érzek, ahogy Te, így vagyok összerakva :) kérdés, most én sem vagyok furcsa vagy Te is az vagy:D

sing-lee 2010.02.17. 15:10:02

@díva naíva: persze hogy furcsák vagytok :)) mindketten!! Tudom, mert a hangok sosem hazudnak.

irkafirka 2010.02.17. 15:13:10

@szingliman: sok mindent mondtak már rám, de hogy FURCSA?! :-P Ez olyan, mint az "érdekes arcú"?

díva naíva 2010.02.17. 15:18:00

@szingliman: @irkafirka: furcsának lenni nem rossz, csak nem mindennapi, egy szóval furcsa :)

sing-lee 2010.02.17. 17:12:47

@irkafirka: látod, most már ezt is mondták. De ez nem olyan mint az érdekes arcú :))

vagyok, aki vagyok... 2010.02.17. 22:23:23

volt, hogy évekig szexeltünk csókolózás nélkül... hát nem volt véletlen... de már megint van csók. gondolom ez sem az.
pszichiáterrel is van. ojjé!
nem tudom, ebből mi a tanulság.

irkafirka 2010.02.17. 23:24:54

@szingliman: szép-szép, de otthonra nem kéne... ;-)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása