Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
5

üzenem

irkafirka , 2010.10.11. 19:37

az értem krosszolóknak, hogy a műtét megvolt, a beteg túlélte. És fáj.

Címkék: blog én orvos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr912363622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.11. 21:04:16

Péntekre javulni fog, akkor majd nekem fog fájni! ;)))
Remélem nemsokára észre sem fogod venni!!! Huss, fájdalom!!!! Gyógyulgass...

vagyok, aki vagyok... 2010.10.11. 21:44:27

neked is kell még pénteken az érzéstelenítés, ez nem vitás :D

gyógyulj gyorsan!

sing-lee 2010.10.12. 10:02:37

Akkor a beteg túlélte. Ez jó hír :)

kozgaztanar 2010.10.14. 10:17:15

állítólag addig, amíg fáj... vagyis amíg érzed.
jobbulást!

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása