Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
4

szivatnak

irkafirka , 2010.07.22. 14:13

anyám, stop.

Pedig nem akartam panaszkodni... de a f.szom kivan! Lóvé, munka, mi más? Örülhetek hogy van melóhelyem, de tul.képpen előrébb nem vagyok vele, most meg lassan 1hónapja már lejárt a szerződésünk, az újat nincs ki aláírja, meg variálnak vele. Ennek okán ebben a hónapban pl. nem kaptam kajajegyet. (pedig a hóvégét azzal szoktam kihúzni) A szerz.lejárta sem a félév vége lesz, hanem előbb, amilyen szerencsém van, emiatt nem fogom megkapni az önkormányzattól a támogatást. (amit már tavasszal egyszer bepróbáltam, a gáz-villanyszámlák miatt, de akkor visszautasították) Főnököm mondjuk normális, ma húzzunk haza, ha végeztünk egy bizonyos feladattal, mert a következő 2-3nap úgyis reggeltől estig itt fogunk szopni. (igen, szombaton tuti, a vasárnapot próbáljuk elkerülni, illetve letudni még akár szombat éjjel) De mivel az a bizonyos feladat más okokból tolódik, így nincs előre pihenés. :-S Hazaaaaaaaaaaa

Címkék: blog munka én picsog pínzecske

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr962168600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.23. 06:14:12

Xar ügy. :(
Sajnos meg kell mondjam, nem lehet manapság csak úgy ugrálni és hipp-hopp új munkahelyet találni... :(((((

sing-lee 2010.07.23. 11:31:27

Na naked is vannak fasza hétvégéid...kitartás, a meleg is enyhülni fog :D

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.07.23. 12:32:31

aztmondják úgy is szar idő lesz 7végén...

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása