Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
6

jelenetek

irkafirka , 2010.07.21. 12:50

a múltból, amik/akik most előkerülnek.

Utazót bejelöltem fészbúkon, most igazolt vissza. (hát sikerült egy béna képet feltennie, amin ráadásul nemis egyedül van...) És rögtön írt is nekem, hogy mi is van akkor most velem? Kellene fogalmaznom vmi választ.

Motelos kiviszi a hajam, mert sosenem ér rá. Pedig múlt 7re is ígérte magát. De a munka meg a család... Jó lenne beszélgetni egyet vele, meg igazán segíthetne nekem kicsit. (aztán végülis mehetnék "ismerd meg hazádat mozgalom" keretében autózni is, ahogy annó, vagy 3éve már ;-) )

6-7évem besértődött. Mert én képtelen vagyok vele bármire is. Ő meg csak mondogatta nekem, hogy de "kicsiszerelmem", meg én úgy szeretlek, meg mikor lesz nekünk gyerekünk. Vazzzeee. Én meg melóztam és nem intéztem 7végére Balatont, különbenis hulla voltam, meg problémás, most 7végén meg meló lesz. És ő besértődött. Hogy akkor hagyjuk egymást. Ilyenkor hagyjuk, mikor nekem kellene segítség.

Szemesemálljól még mindig külföldön nyomja, onnan irogat, és hogy ő mennyire várja, hogy hazajöjjön már. Hát kíváncsi leszek. UPDATE: ebben a percben írt mélt, meg küldött fotókat. :-)

H., akihez utaztam ki tavasszal külföldre jön haza szombaton, erre is kíváncsi leszek, mert írta, hogy szívesen veszi a programötleteket. De hogy ez most csak baráti, vagy akar is-e valamit?

Mackó-Lackó is előkerült, írt a nagy magyar közösségi oldalon, aztán sms-ben is, hogy mikor tudnánk találkozni. Válaszoltam, akkor mégsem jött össze, akkor toljuk át máskorra. Azóta meg nem jelentkezett. De hogy ez is épp mit akar? Most nézem, épp most tett fel csajos képeket meg, kapcsolatban van. Vele mondjuk nem volt annó semmi, inkább sokat beszélgettünk azóta is, sokszor kérte tanácsomat. De most szerintem nem szorul rá.

Jah, és a múltkor nézegettem Sportoló képeit. Háááát, nem bánnám most sem, ha lenne vmi. Mert ami volt az jóóó volt. Sőt. Extra. :-D A pasi is az, de ezt majd egyszer részletesen.

Hogy vannak sosem emlegetett nevek? Van ez így... És ahogy említettem is, nem mindenki volt meg, és nemis lesz, de ők mind pasi ismerősök voltak.

Címkék: blog én pasik

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr332165905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.07.21. 13:04:57

legalább nem unatkozol, aztán lesz, ami lesz :)

irkafirka 2010.07.21. 13:06:16

@díva naíva: áhhh, ezek közül semmiből nem lesz semmi, ismerem már én őket ehhez ennyire

díva naíva 2010.07.21. 13:11:53

@irkafirka: akkor legalább ezt is feljegyezted, hogy vissza tudd nézni :D

irkafirka 2010.07.21. 13:26:57

@díva naíva: kb. ennyi volt az értelme, igen :-)

díva naíva 2010.07.21. 13:33:33

@irkafirka: lényeg, hogy volt értelme :)

kozgaztanar 2010.07.22. 07:30:55

most rájöttem, hogy miért jó hogy van csajom: nem kell ennyi nevet megjegyezni! :)))

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása