Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
5

Ádám hol vagy

irkafirka , 2010.07.19. 12:59

merre csavarogsz? Ádám helyettesítve MókaMiklósAladárral. Mert eltűnt a kis hülyéje. Vagyis nem egészen. Éjjel nem jött be, mikor feküdtem le aludni, ezért kénytelen voltam nyitvahagyni az ablakokat neki. De ilyenkor nem tudok rendesen aludni, mert fülelek, hogy hazajött-e már. És legfőképp ő jött-e, és nem valami más dög mászik épp be hozzám. Hivogatom. Kajászacskót rázogatom. Semmi. Aggódás. Aludni próbálás. Hajnali 5kor megvilágosodás: hát én este még pakoltam a szerszámokat a kiskucniba, lehet, hogy beszökött én meg rázártam az ajtót. Kicsattogás az udvarba. Így legyen ötösöm a lottón! Ott figyelt kifelé a kucni ablakán. Visszacsattogás az ágyba. 7kor rohangálás, még jó, hogy nyitott szemmel, kiscsillagom kihányta a kajáját az előszobába. Most találgatok, hogy csak hirtelen reggelizett-e, vagy valaki valami mérgett kirakott a kucni környékére és abból nyalt be valamit. Remélem az első verzió.

UPDATE:

Címkék: blog állat

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr232160886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.19. 14:10:04

Jaj, a drága, lehet, hogy csak mohó volt... :)
Remélhetőleg nem lett semmi különösebb baja a gyönyörűségnek. Külön simizd meg a tündéri rózsitappancsokat helyettem is, ha hazaérsz, és vakargasd meg a füle tövét, a mellső lábai közét, majd végig a pociját!!!!! :)))
Tegnap jó napja volt anyuéknál a kis vörösnek, hagyta magát dögönyözni, még nyávogott is hozzá, hogy ne hagyjam abba!!! ;))))

díva naíva 2010.07.19. 16:14:26

édesek vagytok ti ketten :)

sing-lee 2010.07.19. 16:20:44

Este a Macskanő volt a tévében. Ez nem lehet véletlen!!!!

irkafirka 2010.07.20. 09:41:08

@szingliman: hüüülye ;-)
@Enchantée: jól van, csak hírtelen evett szerintem

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása