Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
5

Fáj a fejem,a szívem túl nagy

irkafirka , 2010.07.16. 11:30

És nem tudom, nem tudom hol vagy
Forog a világ, elfolyik minden
Nekem senkim, de senkim sincsen
 

Címkék: blog zene

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr282155220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.07.16. 12:39:08

Lájkolom Fruttiékat, mondjuk a szóljálmármutternek a csúcs, de azon a cd-n sok jó zene van, pl ez is.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.16. 15:36:09

Kevés koncerten jrtam, de őrájuk elmentem ZP-be! Egyszerűen imááááááádom őket!!!!! :)))
Nálam a Rio és az Üzenet a csúcs tőlük.

sing-lee 2010.07.19. 09:54:13

Nálam ez így hangozna:
"Fáj a szívem, a fejem túl nagy..."

irkafirka 2010.07.19. 10:11:12

@hzizi: ...dobjon le szotyira pénzt! :-)
@Enchantée: ha én pesti lennék!
@szingliman: már megint mi vaaaan?! illene már posztot írnod!

díva naíva 2010.07.19. 16:15:46

ezt a számot én is csípem :)
@szingliman: aszpirin a másnaposságra? :)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása