Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
4

nyári

irkafirka , 2010.07.06. 15:07

hangulatban telt a 7vége.

Szombaton délelőtt otthon molyolás, tevés-vevés, macskázás, szomszédolás, ilyenek. Aztán du. irány egy szomszédos megyeszékhely fürdője. Élményes. Csúszdás. Jaj de jó. Volt strandolás, csúszkálás, úszkálás, csak sodortatás, napozás, nézelődés, gyerekre vigyázás, hazautazás.

Vasárnap du. pedig a szomszédos helység tavához mentünk le 6-7évemmel, kicsit úszkáltunk, napoztunk, sétáltunk, állatoztunk.

7végén nem voltam sem gép, sem net közelben. Olvastam. Beszélgettem. Jóléreztem magam. :-)

Címkék: blog én napocska víííz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr672133485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.06. 20:53:03

Valami víz már nekem is irtóra hiányzik, ilyen pancsikolós, parton dögledezős, semmittevős fajtából...
Kell néha a nyugi!!! :))))

díva naíva 2010.07.07. 15:46:34

én is pancsoltam, de a gép biztonságos közelben volt :D amúgy jól tetted :)

vagyok, aki vagyok... 2010.07.07. 18:24:57

@díva naíva: igen, láttuk :DD

tök jó gép nélkül néhány nap, csak aztn meg kényszeresen pórolni akarok :)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása