Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 

jártam ott ahol voltam 1.rész

irkafirka , 2010.06.28. 14:43

vagyis jó sok helyen. :-)

Annyi elmaradásom van, írás ügyileg, hogy most is csak majd csapongok térben és időben, de most ez van.

Tovább.

Igazából még a tavaszi utam beszámolóját sem fejeztem be, de ami késik, az majd jön.

Most időben csak pünkösdig mennék vissza, akkor voltak itt a közelben Nyitott pince napok, mentünk le barátokkal, csajokkal, falujáró vonattal, volt borozás, égszakadás, jégszakadás, 7ágra napocska, szivárvány, sok ismerőssel összefutás, jólérzés.

Azutáni hetekben városi programok, kultúra, koncert, séta, babázás, barátnőzés, aztán újra az elejétől.

Közben utazó előkerült, hogy de mennyire hiányzok neki, és mikor tudunk találkozni. (pontosabban: ő mikor lát engem, a hangsúly az ő hiányán volt, hogy neki mennyire kell(ene) az, amit tőlem kap -én megint sehol...- ) Hiába mondogattam neki, hogy lelkileg én épp nem vagyok képben, és minden másra lenne szükségem, és nem arra, hogy ő megdugjon. De hogy az ő lelke is épp nincs jól, mert az árvíz miatt lett 2-3milla kára... (amit tul.képpen sajnálok, de azt is tudom hogy qva rövid idő alatt előteremt-megkeres ennyi pénzt, miközben nálam a villanyt kapcsolják ki, és ennem sincs nagyon mit, akkor most ki is sajnáljon kit, és kit is kellene vígasztalni) Nah, mindegy, megbeszéltünk egy időpontot, hogy akkor majd jön, aztán lesz, ami lesz.

Közben alakult az élet. Lett volna fuvarom Bp.-re, amikor ment aki ment, már le is beszéltem ismerősökkel, hogy megyek, leszek, többek között veletek, és Labambával is. A munkautáni ideje az enyém lett volna. És a 7végi családi látogatásra egy szakaszon is vele utaztam volna. Igen, feltételes módban. Mert az árvíz mindent elmosott. A fuvarom programja eltolódott egy héttel, én meg lóvéilag nem állok úgy, hogy felvonatozzak, szóval sajnos elmaradt.

A családi utazásra sor került, szüleimmel mentünk autóval, az ország másik végére, rég nem látott rokonokhoz. Ott töltöttünk 4 napot. Nagyon jó volt, régen nevettem annyit, mint velük. :-) (voltak érdekes dolgok, de arról majd legközelebb, ez most csak helyzetjelentés) Hazaúton elkapott minket a vihar, és egyébként is hosszú volt az a 7-7 óra egyhelyben ülve.

Voltam otthon 3éjszaka-2napot, ezalatt meló, fáááradtság, rosszullét, lakógyűlés, barátnők, szomszédok, és pakolni is kellene.

Folyt. köv.

Címkék: blog én utazás csajos rokon

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr12106694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása