Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
2

Habár fölűl a gálya,

irkafirka , 2010.06.08. 13:59

S alúl a víznek árja,
Azért a víz az úr!

Engem személyesen nem érint, és mégis. Ismerőseimet igen. Szörnyű. (hosszabban akartam írni, de nincs értelme)

A 1749-es telefonszám felhívásával egyszeri 200 forintnyi pénzadomány juttatható el az ár- és belvízkárosultakhoz. Ha segíteni szeretnél, akkor hívd ezt a számot.

Címkék: blog én víííz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr42065633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.06.08. 14:26:09

A víz nagy úr, sajnos most sok helyütt egyedüli úr!

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.06.25. 22:54:37

Felfoghatatlan ez olyasvalaki számára, aki mindig a fővárosban lakott és sosem találkozott annál durvábbal, minthogy lezárták az alsó rakpartot egy hétre...ennek ellenére az új cégnél én koordináltam az adománygyűjtést és logisztikát. Remélem jó helyre került minden...

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása