Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
11

verekedni fogok

irkafirka , 2010.05.21. 08:58

ha ez így folytatódik. Előzmények a "robbanok", "váááááááááá" , "anyád hogy van?!" és "good samaritan" posztokban.

Tovább.

Napok óta kaptam az sms-esket, hogy az x-edikén lejárt tel.számlatartozás rendezését igazoló papírt faxoljam el ide és ide. Nah. Én ápr. 1. óta nem vagyok előizetéses, kiléptem  a flottából, hagyjon békén mindenki. De azért tegnap du. befáradtam a kék mobilszolgáltatóhoz, hogy akkor mi is ez. (jah, és azért én mert A.-ék kártyáit már a múlt hónapban kikapcsolták, és xarik bemenni nekem ezt elintézni) Hát ez még régi telefonálás, és igenis jogos. Vazzzee, még lesz júniusban lejáró számla is, mikor ápr.1.-én kiléptem, és ELVILEG rendeztem mindent feléjük. Meg hogy a p...ába engedtek volna ki a flottából úgy, hogy nincsenek rendezve a dolgok?! Qvára nem értem. Közölték, hogy szépen befizetem a 30e Ft.-nyi számlát (amihez közöm nincs, és még rajtam kívül 2ember mobilszámlája), avagy megy a levesbe a kártyám, ami hiába lett azóta feltöltős, ők bizony kikapcsolják. ÉS még a nevem is tiltólistára veszik, mivel a kártya 1hónapja már az én nevemen van, és akkor már tudják, hogy én is tartozok nekik. És ők xarnak az én problémámra, hogy közöm nincs ahhoz az előfizetéshez, még a név sem egyezik, ők rajtam torolnak meg mindent, ha nem tetszik akkor keressem meg A.-t és fizesse be a tartozását. Mondom, hogy a f.szba keressem meg, mikor ti kikapcsoltátok a kártyáját??? De akkor szeretném már tudni, hogy mégis milyen összegek ezek, mikori számlák, és egyáltalán. Felejtsem el, ők nekem számlamásolatot de még csak infót sem adhatnak ki, mert nem én vagyok A., aki a tulaja és számla(nem)fizetője volt ennek a sztorinak. Én csak befizethetném mindenféle kérdezősködés nélkül az említett 30e Ft.-ot. Itt durrant el az agyam végképp. Jah, meg mert még bunkóztak is velem. Hát tehetek én arról, hogy ez a f.sz nem fizeti nekik ki a számlát?! Elköszöntem (mert én olyan jólnevelt vagyok), eljöttem. Próbáltam hívni A.-t a régi számán. Próbáltam, próbáltam, vagy 10x, de b..ott felvenni. És este 10kor megkaptam a kikapcsolós sms-eket is, 72óra múlva felfüggesztik a kártyámat. Hurrá.

Egyszer kerül a közelembe esküszöm megverem, széttépem, nem tudom mit csinálok vele. Grrrrrrrrrr.

Címkék: blog én nemszeretem kapjabeee pínzecske

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr622019899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.05.21. 13:32:16

esetleg írd ezt le kicsit szofisztikáltabban valamelyik fogyasztóvédelmes oldalra. támaszd alá dokumentumokkal az igazadat. küld el másolatban a szolgáltatódnak a panaszos levelet. és várjál mi lesz. de vidd be személyesen is, mert úgy gyorsabb. csak vetesd át, dátum aláírás. nehogy már a nyúl vigye...

kozgaztanar 2010.05.21. 14:47:32

sajnálom! sajnos előfordul, hogy az ügyfél tehetetlen, de azért én a helyedben (és csatlakozva aJetihez) utánajárnék: levél, másolatok - 1 példány a szolgáltatóhoz, 1 példány a homárhoz, 1 példány a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnek.

aztán szépen átballagnék valamelyik másik szolgáltatóhoz...

Tittok 2010.05.21. 15:12:13

Szerintem mentsd ki ebből a zámokat, fontos dolgokat. Mond le a kártyát, te mond le, ne tiltsanak.És más mobilszolgáltatónál vegyél egy kártíát, mihamarabb. Mert szerintem ha magadtól mondod le, akkor a számlatartozás A.-nak fog fennálni nem neked. És fontos, hogy ne legyél tiltólistán. Vagy soha többé ne köss üzletet ezzel a szolgáltatóval. Nehogy már perkálj helyette. Mond le nagyon gyorsan. Jelentsd be, hogy ellopták a telefonodat. Siess siesss!!!

vagyok, aki vagyok... 2010.05.21. 17:06:04

most éppen a kiherélős csapathoz csatlakoznék, mert per pil a többiben nem hiszek. amúgy igen, csak most még esik az eső. vagy nem? jéééé....

irkafirka 2010.05.22. 10:29:48

UPDATE: tesómtól kaptam egy vészhelyzeti sim-et
@aJeti: nincsenek dokumentumaim, mert nem az én nevemen ment és nekem nem adnak ki semmit
@kozgaztanar: a T-nél van tartozásom oda nem mehetek... :-S
@Tittok: nincs mit lemondanom, elismétlem: ez egy feltöltőkártyás simkártya ápr.1.óta!!!
@vagyok, aki vagyok...: felesleges herélni, de a kezét-lábát szívesen eltörögetném...

Verliebte (törölt) 2010.05.24. 11:06:06

Ha nem a te neveden van, miért rajtad akarják behajtani a pénzt?
ha még van időd old meg számhordozással a váltást, és akkor még a számod sem változik. én nem fizetnék helyette egy fillért sem az tuti.

irkafirka 2010.05.25. 14:02:25

@Verliebte: számhordozni, csak 0-ás számlákkal tudsz, tartozás nélkül.

Tittok 2010.05.25. 20:25:38

@irkafirka: Oké, hogy nem tartozol, de tőled követelik, meg téged fenyegetnek. Jelentsd be hogy ellopták, és akkor letiltják. A tartozás meg marad arra a pöcsre.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása