Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
6

információs tér-idő zavar

irkafirka , 2010.05.11. 12:21

az volt, de nem kicsi. És most hihetetlenül csalódott vagyok. De mondjuk az elején kellene kezdenem. Valahol ott, hogy a 7végéről beszélünk.

Tovább.

Az utolsó 7végéről, mert az előzőek lemaradtak, de majd pótolok mindent. Utaztam már péntek du-este, hogy ott legyek, ahol lennem kell. Megérkezés, csajokkal dumálás, alvás délelőttig. Egyeztetés, készülődés, pasival csetelés, kirándulás. Mókázós, mászkálós program, némi bokafájdalommal körítve. Telefon ismerőstől, ráérek-e egyet vacsorázni vele. Rá. Beszélgetés, vacsora, "haza"vitel. Csajok már készülődnek, én is beszállok, megyünk névnapozni. Utolsó villamosra fel, célhelyen le. Bulihelyen iszonyat tömeg. (nekem ez ugye nem igazán tesz jót...) Tömegben elég sok vállalható, vagy sőt jóképű pasi. Állatvásár, húspiac. Azért minket sem kellett félteni, bár a legtöbb pasi lelépett, mikor meghallotta, hogy vagy 4nő, vagy 1sem... Táncoltunk is. A végére már állni nem tudtam olyan boka-térd fájdalmak. Reggel még hazagyaloglás, alvás délig. Üzenet pestitől, nem fog ráérni velem találkozni. Ez van. Éledezés, kaja, fetrengés, csicsergés. Nálam növekvő hiányérzet. És csalódottság. És kíváncsiság. És nem értem a helyzetet érzés. Ugyanis megbeszéltük (cset) a múltkorjában emlegetett főzőcskézős sráccal (asszem Ma. nevet adtam neki), hogy megyek, és hogy találkozunk. Bár U. barátnőm emlegette, hogy Ma.-el beszélt, meg hogy menjünk vásárolni közösen, de végülis ez nem valósult meg. Szóval lövésem sem volt,  hogy mi van. Az esti vonattal jöttem haza. Állomáson még belebotlottunk Ma. és U. barátjába D.be. Zötyögés, hazaséta állomásról, cicácskának kaja, nekem fürdő, aztán ágy, és laptop. Bejelentkezés és Ma. rögtön rámírt cseten. Kissé furcsa volt, én is éppen xar hangulatban, részben miatta is. Ő úgyszintén. Kiderült, hogy ő arra várt, hogy én/mi hívjuk, hogy mikor érek/érünk rá, én meg őrá. Mert ők vmit megbeszéltek U.val, de aztán mindketten másra emlékeztek, én meg az egészről nem tudtam semmit, csak vártam. Ügyesek voltunk. :-S Azóta beszélünk minden nap, de ennyire félreinformálódni is csak én/mi tudunk.

 

Címkék: blog zene én

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr861987952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.11. 13:19:31

Dühítő lemaradni félreértés miatt valakiről/valamiről, de jó, hogy legalább utólag meg tudjátok beszélni... :)

irkafirka 2010.05.11. 13:27:38

@Enchantée: dűhítő és még sorolhatnám az érzéseimet, a megbeszélés egyelőre megírás, igazából személyesen lehet(ne) erről beszélni

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.11. 19:22:47

De ez a sok E-vvel Ma-kor D-be... eh... Értsem én ezt?!

Azok meg milyen faszik, hogy 4 csajt nem vállalnak be? :) Legalább meg kell próbálni! :)

vagyok, aki vagyok... 2010.05.11. 20:15:03

hülye félreértések :( majd kialakul!

de ezekkel a nevekkel tényleg csinálhatnál valamit :)

irkafirka 2010.05.12. 09:47:41

@Kristopher: hehee, csak a szájuk nagy a pasiknak...
@vagyok, aki vagyok...: a nevekre még ki kell találnom vmit, de saját néven nem akarok senkit szerepeltetni..

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.12. 10:00:18

@irkafirka: Hát adj nekik nevet, csak ne betűt... Amúgy pasija válogatja ;)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása