Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 

robbanok

irkafirka , 2010.03.31. 14:47

minden napra jut valami, ezt már tudom, de most már kezdek beelegelni. Pont. A téma régi de lehet cifrázni, van még benne, mint kiderült. Mai főszereplőink: én (így elsőnek), A., és a kék mobilszolgáltató. A kérdés: most akkor fogok-e tudni roamingolni vagy sem. Hát tulajdonképpen lehetne, DE mivel a számlák nem voltak időre befizetve, ezért mégsem. (na vajon miért nem voltak?!) Vegyem a nevemre a számom, és akkor majd lehet. Oké, legyen. Megálmodtam milyen előfizetési csomagot szeretnék, nálam is volt minden papír, ami kell hozzá. Elkezdik csinálni. Csaj néz kérdőn a pasira... voltam én a magenta társaság ügyfele? Persze, mivel még most is 30-al kezdődik a tel.számom. Hmmm. És ott van tartozásom? Igen van. Áháháháhá!!! Akkor itt ugyan nem lesz előfizetésem. Hurrá! Max. feltöltőkártyás, de én nem akarok olyant, főleg nem mikor külföldre megyek. Mondom A.-nak, hogy akkor van nálad személyi jogsi, ugye? Áááhhh, milyen is az a feltöltőkártyás? Jó, mondom akkor menjünk csak ki. Alig értünk ki az ajtón én elkezdtem mondani, és már semmi nem érdekelt. Ugyanis nekem azért van a t-s tartozásom, mert nem fizettem be a számlám, mert másik számlákat fizettem ki, neki. (tudom, ennyi eszem van/volt...) És ezért nem lehet most ilyen sem. Jah, és ha minden jól megy, akkor is kell 1nap átfutás, hogy beállítsák a roamingot. Mondtam neki, hogy nem érdekel, hogy hogyan, de oldja meg. Nekem a számomhoz legyen roaming és ne legyek feltöltőkártyás. És csak mondtam, ő meg nem szólt semmit. Kell ez így nekem indulás előtt 1-2nappal?! Remegek az idegtől, és most épp ott tartok, hogy nem érdekel a 90-100kilója, de nekimegyek. Csessze meg! Ki kell írnom magamból, mert meghülyülök.

Címkék: blog én nemszeretem kapjabeee pínzecske

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr121884020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása