Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
11

vááááááááááááááá

irkafirka , 2010.03.30. 14:13

most ordítok, nagyon, belül. Hogy lehet ekkora faszfej valaki?! És én mit kerestem mellette?! MIÉRT?! Pénzemről ne is álmodjak, ott tartok épp. Még ma a telefonomat is majdnem kiakpcsolták. Miatta. És közli, hogy van egy jó híre: ő intéz nekem munkát külföldön! Mondom mi van? Ki kért meg rá? Mert az ismerősének a valakijének a fia az kinn él. Szerinted én mégis kikhez megyek ki 10napra? Vazzzzeee, ne az életem szervezd, hanem add meg a pénzem. Grrr.

Címkék: blog én nemszeretem kapjabeee pínzecske

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr371880644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.30. 14:23:55

Úgy látszik olcsóbban próbálta meg rendezni a számláját...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.30. 14:26:56

Nyugalom. A hosszú élet ritka....

vagyok, aki vagyok... 2010.03.30. 15:54:20

mély levegő 1-2-3, kifúj 1-2-3 (rám is rám fér)

ügyvéd?

Verliebte (törölt) 2010.03.31. 06:39:33

Ne szállj le róla. Addig űzd,amig vissza nem adja. nem kis összegről van szó!!
Ne hagyd magad :)

Tittok 2010.03.31. 08:12:07

Lehet, hogy nem is szeretett, csak te szeretted volna, hogy szeressen.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.31. 08:17:03

@Tittok: lehet. de szerintem nem szerencsés utólag megkérdőjelezni az ilyesmit, ha akkor úgy érezte.

irkafirka 2010.03.31. 08:32:48

@Kristopher: azzal, hogy elkezd a kérésem nélkül idegen emberektől szívességet kérni, mintha én kérném még véletlenül sem rendezés
@Enchantée: tudom, csessze meg
@vagyok, aki vagyok...: ügyvéd felesleges, nincs róla papír, és nem is tudom mennyibe kerülne, nincs munkája, semmi nincs az ő nevén nem tudnák behajtani sem
@Verliebte: jah, csak én stresszelem magam rajta, holott nem én tartozok, hanem ő nekem
@Tittok: tök mindegy, hogy szeretett-e vagy sem (egyébként szerintem nem), tartozik

kozgaztanar 2010.03.31. 10:44:25

pénzvisszaszerző bt?
ja... olyan már van pár asszem...

aJeti 2010.03.31. 20:14:21

szerintem veresd ki a fogait. akkor visszaadja a pénzt. utána ajánld be a fogorvosodhoz, aki meg leadja neked a jutalékot az új páciensért. már van is nyereség a bizniszen.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása