Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
7

úgy döntött,

irkafirka , 2010.03.29. 22:50

hogy nélküle egy tapodtat sem moccanhatok.

Címkék: blog ciccc

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr271879490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.30. 08:15:50

Azt hittem a falra van felszerelve valami :) Egy forgatás segítene
Amúgy igen, ilyenek, megérzik, ha változás közeleg - hihetetlen kis lények...

sing-lee 2010.03.30. 09:48:37

Höhőőő, tudja mire készülsz :)
Csukd rá és vidd!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.30. 10:04:32

Tüneményes a drága!!!! :))))) És pont az ilyesmi színösszeállítás a kedvencem!!! Remélem kandúr! ;)

irkafirka 2010.03.30. 10:11:48

@Kristopher: nem érzi, TUDJA, a kis dög...
@vagyok, aki vagyok...: az :-)
@szingliman: azt kellene, de nem ilyen egyszerű a dolog
@Enchantée: fiúnak született, de azóta már nem az

B.Zalan 2010.03.30. 12:43:27

Újraindítottam a blogom. Így névnapozok. A régi jelszót elfelejtettem, most itt találod, ha érdekel:
zalan2.blog.hu/

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.30. 12:44:24

@irkafirka: Én is úgy gondoltam! ;) Lakásban (meg kertben is) csakis úgy lehet. Világ életemben kandúr (idővel herélt) cicáim voltak. Anyámék legutóbb megsajnáltak egy nőstényt, hááááát.... Ég és föld. Maradok a fiúknál, minden tekintetben. :)))))

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása