Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
4

szezonnyitó

irkafirka , 2010.03.29. 10:23

első bicajozásom megvolt. Bokám működik, tekerni tudok vele, lépcsőzni még annyira nem. Jah, és a borulásom is megvolt. (a szezonra/évre/életre) Annyira éreztem, hogy nem kellene, de csináltam. Igazából tényleg csak felborultam, meg akkor már magamrarántottam a bicajt. Fel akartam menni egy kis emelkedőn a járdára, de volt betonszegély, és után kicsi földes rész, és én már nem tekertem, így az első kerék felment, a hátuljam már nem, de leszállni nem tudtam, ahhoz meredeken állt, így elborultam, de ott volt egy félig kivágott fa, azt valahogy kikerültem, és közben el nem engedtem volna a kormányt. Bajom nem lett semmi, csak azt figyeltem, hogy látott-e valaki. De szerencsére nem.

Címkék: blog én bicaj

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr411876700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.29. 10:37:26

Ilyenkor nekem is volt az első, hogy ki látott. Ha valaki igen, akkor sajgó tagokkal gyorsan tovább a megszégyenülés elöl :)

díva naíva 2010.03.29. 14:22:59

bocs, somolygok, nem elég, hogy nem láttak meg, még el is meséled ;) most tudjuk, tudod? :)

vagyok, aki vagyok... 2010.03.29. 14:27:13

á, rajtam ilyenkor nem tud más hangosabban röhögni, mint én :)persze van az úgy, hogy azért a könnyem is potyog közeben... :)

irkafirka 2010.03.29. 15:36:39

@Kristopher: ebben az a szép, hogy be vagyok öltözve, mint állat, sisak, napszemcsi, kesztyű...
@díva naíva: nem baj, a látvány az volt a gáz...@vagyok, aki vagyok...: :-D szintén zenész

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása