Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
11

apró örömök

irkafirka , 2010.03.25. 11:56

az életben. Mert azért azok is vannak ám! Tovább.

Soroljam? Elsőként a szokásos női para, bár nem abban a vonulatában, mivel terhes most nemigen lehetnék, viszont az utazás miatt örülök, hogy előrébb került az esemény. (az, hogy hogy érzem magam, és hogy nézek ki, most másodlagos, inkább itthon szenvedjek, mint a külföldön!)

A tegnapelőtti napom egy rohanás volt. Reggel korán már állatorvos, aztán szomszédolás, aztán utazós program, utána fogszabályozós doki, könyvelő, szaladgálás, fogorvos, haza, banktelefonálás, padlásjárás. Tegnap ugyanez pepitában, meló, fogszabályozós doki, meló, rohanás, haza, állatorvos, haza, intézkedés. Ma meló, fájok, du. barátnőzés, biztosításkötés, takarítás, ilyenek.

Viszont a kis Móka-Miklós-Aladár már jobban van, dokibácsi is megmondta, meg én is láttam rajta, éjjel már lebirkózta a kezemet. Kapott még egy bökit, meg gyógyszert kell neki adni minden reggel, 6nap múlva kutya baja sem lesz. Elutazhatok nyugodt lélekkel.

Megint előkerült a bank, az ő hiperszuper ajánlatával, mert ugye nem mentem a fogorvosos mizéria miatt be, és hogy itt lenne az ideje, mert különben behajtás. Fasza.

Tegnap du. meg jött a telefontársaságtól az sms, hogy igazoljam a befizetést. Hát én tuti nem igazolom, mert nem fizettem be, és nem is fogom, oldja meg A., bőven kifér a keretből. De nem kívánok még ilyen üzeneteket kapni, meg olyant sem, hogy 72órán belül felfüggesztik a kártyámat. Főleg nem majd mikor kinn leszek. Kértem, hogy menjen be, kérdezze meg a roamingot, hogy  lehet-e ebben a csomagban és mennyiért, de ő még nem ért rá. Kíváncsi leszek, mondtam neki, hogy ma jó lenne ha előkerülne.

Már csak 8nap és megyek. Bőröndöm még mindig a beépített szekrény tetejében, létra a szomszédnál kölcsönben, a lakásban akkora szutyok, hogy kevés lesz a hétvége, hogy rendetvágjak.

Bassza meg a blog.hu, elnyelte, amit írtam.... :-(

Fogacskáim egy napot pihentek, kedden levették róla a drótokat, hogy a fogorvos be tudja tömni a fogamat, tegnap kaptam egy újat, ami vastagabb és keményebb is. És most fájok, mert tépi, húzza, feszíti a felső fogsorom ez a xar... Ezt is jó, hogy nem hagytam a jövő hétre. Egy ideig most nem kérek az orális örömökből. :-S

Egy poszt kapcsán jutott eszembe ez a szám, tessék hallgassátok ti is:

Címkék: blog zene én orvos ciccc

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr791867271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2010.03.25. 12:53:45

Ja, az nagyon zsír szám. Hajrá, örülök, hogy pörögsz.

irkafirka 2010.03.25. 13:59:17

@Styxx: pörgök én mindig (fejben), ez a jobbik, ha fizikálisan is sikerül! :-)

sing-lee 2010.03.25. 14:04:54

Aztán a macskusszal mi lesz amíg odavagy?

irkafirka 2010.03.25. 14:07:43

@szingliman: szeretnél rá vigyázni? mert akkor visszamondom tesómat, nem kell addig leköltöznie hozzám... ;-P Egyébként meg aggódok érte, mert a kis hülyéje rosszabb, mint egy kutya és nem a helyhez, hanem hozzám ragaszkodik, és nem kicsit, a 2-3napos távollétem végén már reklamált.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.25. 15:44:30

értem már, mi ez az exeltávolítós vállalkozás :)

kicsi fiam még előtte áll a drótozásnak...

irkafirka 2010.03.25. 15:54:14

@vagyok, aki vagyok...: nem értemmiért itt és most értetted meg, de örülök! a csimma mellé kell egy ásó és teljes a menetfelszerelésem :-D
hááát, csináljátok meg, nekem is ha annó észreveszik, kakor nem szenvedek most, ugyanis nekem nemis a fogsorom az igazi ludas, hanem az állkapcsom... azt meg ugyan meg nem műttettem!

vagyok, aki vagyok... 2010.03.25. 15:59:36

@irkafirka: nem most értettem meg, csak most állt össze a dívás kommentjeiddel a kép :)

szegénykémnek fogat akarnak húzni, azt meg nem annyira szeretnénk :(

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.25. 16:04:56

@vagyok, aki vagyok...: Nekem is kettőt kihúztak, hogy annak a helyére betolják a két vámpíros szemfogamat. Szerintem szép lett az eredmény, és szimpla éjszakai szabályzóval megoldották. A húzás meg nem fájt... :))))
Alul is ez kellett volna, de az kimaradt. Nem is tetszik... :(

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.26. 11:26:01

Hogy ti mindig a foghúzáshoz LYUKADTOK ki :Đ

irkafirka 2010.03.26. 12:36:05

@vagyok, aki vagyok...: @Enchantée: nekem is kettőt kihúztak pár mm miatt, de bevállaltam, az alsó sort viszont nem engedem megbontani!
@Kristopher: látod, vagy a szex, vagy a fogak...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.26. 13:13:20

@irkafirka: Nagyon helyes, mert a kettő együtt nem fér meg... Szex közben no fogazás! Na jó, egy kicsit lehet, de csak érzéssel :p

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása