Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
13

még jó, hogy nincs gyerekem

irkafirka , 2010.03.22. 22:00

már tuti rámhívták volna a rendőröket. Mármint, ha a gyerekemmel csinálnak valamit. Így is lesz ennek következménye, csak még nem tudom kin és hogyan. Mert szegény macska nem tudja mgemondani, vagy megmutatni, hogy ki tette vele. A tegnap estére már nem emlékszem, de ma reggel már húzta a hátsó felét, és nem engedte simogatni, nyávogott. (tuni kell róla, hogy még játékból sem karmol, soha, senkit) 6után jöttem el melóból, ahogy jött elém már furcsa volt, kicsit kedvetlen, és ahogy simogattam oda is kapott. De már látszik is, furcsán tartja (vagy épp hogy, nem tartja) a farkát és be is van neki nagyon dagadva. Valószínű eltörött. Magától ilyen nincs, valamelyik paraszt megverhette itt az udvarban. Tippem is van, öreganyánk. Szegény manóka a seprűtől is retteg, pedig nekem partvisom van, és sosem bántanám. Miért kell megverni azt a szegény állatot?! Nem tudom mit csinálhatott, de akkor is! És az a poén, hogy senki nem szólt még, hogy a macskával baja lenne. (bár meg sem tudják szerintem különböztetni a többitől) Ha megtudom melyik volt, a kezét eltöröm az biztos. NEM ÉRTEM MIÉRT. (az orvosi költséggel ne is számoljunk, ilyenkor az a legkevesebb)

Csak fekszik, még rosszalkodni sem bír... szétrobbanok. A tehetetlenség a legrosszabb. (ügyeletet hívtam, ráérek reggel vinni dokihoz, addig adjak neki algopirint)

 

Címkék: blog kapjabeee ciccc

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr1001860872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.03.22. 23:11:58

baszki. utálom az állatkínzókat. én csak mondtam, hogy bezárom a kukába a hugyosmacskát, de nem zártam be.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.23. 07:40:38

Tudod a leggusztustalanabb az, amikor nálad gyengébbel kezdesz. Szerintem ezzel csak a balfaszágát bizonyítja valaki. Undorító!!!!
Nekünk a galambász állandóan mérgezte a macskákat. Borzasztó volt látni, ahogy a méreg terjed szerencsétlen állatban, és a kezeid között murdel ki... :(((
Remélem hamar meggyógyul a cicusod!!!!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.23. 08:00:23

Igen én is jobbulást kívánok szegénykének...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.23. 08:43:20

Szegény cica... hány ilyet láttam már - mi is elég nagy macskásak vagyunk. Az emberi kegyetlenség határtalan... :(

sing-lee 2010.03.23. 11:07:12

Azért érdemes lenne kiszedni a szomszédokból melyik volt...aztán meg a fejére húzni a kukásvödröt!

Styxx 2010.03.23. 17:29:27

Hát ez totálisan gyökérség. Ha baja van a macska viselkedésével valakinek ,akkor először szóljon a gazdájának.

Sajnos az öreglényokból gyakran kitelik ilyen oldschool állatkínzás, de nem feltétlenül ő volt a tettes. Esetleg másik macska, kutya nem téphette meg? Fülén nincs állati dulakodás nyom?

irkafirka 2010.03.23. 21:31:16

UPDATE: Köszönöm mindenkinek. Reggel állatorvosnál kezdtünk, kiderült, hogy nem törés, hanem macsaharapás, ami bedurrant neki. Mivel ki lett heréltetve, ő nem háborúzik, illetve nem voltak külsérelmi nyomok rajta, azért nem erre gondoltam. Egyébként egy hős volt, most borotvált farka van, bökit is kapott, holnap megyünk újra. (qva pénz... :-S )

vagyok, aki vagyok... 2010.03.23. 21:43:20

lám. ne ítélj első látásra. ezzel együtt nálunk sem ártana egy állatmentős szervezet (animal planet)

macseknek jobbulást!

díva naíva 2010.03.23. 21:48:34

örülök, hogy végül nem a szomszédok voltak a tettesek, remélem gyorsan és olcsón meggyógyul a macseszod :)

irkafirka 2010.03.23. 21:49:29

@vagyok, aki vagyok...: hát a seprűtől tuti nem a Harry Potter miatt fél... és egyetértek, egy ember még csak-csak megvédi magát, de szegény állatok? Köszönjük, ápolgatom.

sing-lee 2010.03.24. 09:15:39

@irkafirka: na szegény macskusz. Nem elég hogy kiheréltetted, még meg is harapják. Erre mondják hogy halmozottan hátrányos?

irkafirka 2010.03.24. 09:47:11

@szingliman: :-D majd megkéredezem tőle...

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása