Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
10

még rúg egy utolsót belénk

irkafirka , 2010.03.10. 15:35

(nem-nem valamelyik pasi, hanem) a tél. Ugyanis nálunk reggel óta szakad a hó. Eddig találn az utakon nem maradt meg, a többi meg nem nagyon érdekel. (úgyis kell a testmozgás, ragadjuk meg a hólapát nyelét) Utazó írt, kérdezte, hogy nálunk milyen a hóhelyzet, mondtam mi van. Náluk is esik, de jön holnap! Reggel várjam érkezését. Írtam, hogy várom már, erre megint az a válasz, hogy ő is. Ha olyanomban leszek holnap, azért kiderítem én, hogy mi is folyik itt.

Címkék: blog pasik időjósokkíméljenek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr481828700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.03.11. 11:04:40

hát mi folyik ott?!

irkafirka 2010.03.11. 11:20:55

@aJeti: nem folyik, szakad, a hó. Utak veszélyesek, randi elmaradt... :-(

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.11. 12:53:33

@kozgaztanar: @aJeti: @irkafirka: De legalább kinézel az ablakon, csak a vastag hótakarót látod, jól el lehet mélázni és belemerülni a hulló hó monotóniájába. Szép látvány, itt nem marad meg, rögtön el is olvad....

vagyok, aki vagyok... 2010.03.11. 12:55:40

ne is mondd... bááár, síelni még lehetne...

aJeti 2010.03.11. 15:15:49

@kozgaztanar: hja, tényleg. na megyek lapátolni. így március majdnem idusán.

sing-lee 2010.03.11. 23:43:08

@irkafirka: f@szom. Nehogy má' a hó megállítson ha kanos vagyok! Dumaszínház. ez itten nem okés

irkafirka 2010.03.12. 09:21:12

@aJeti: én s azt csináltam, csessze meg... mediterrán hangulatok városa, mi?!
@szingliman: háát, nem tom, ha majd 100km-t kellene autóznod keresztül a hegyen, a sok balfasz közt, az veszélyes lehet...

díva naíva 2010.03.16. 21:48:32

@Enchantée: na ezt magad sem gondolod komolyan, szegény irka, engem sem kárpótolna a monoton hóesés :))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.16. 22:00:17

@díva naíva: Na, látod, ezért vagyok én lökött tyúk, Ti meg nem, mert nekem ez is tetszik, és nem untat... :)))

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása