Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
8

vissza a Liberóba

irkafirka , 2010.03.05. 11:07

Ezen a héten mindenki "pisisnek" néz. És még nem tudom eldönteni, hogy ez jó-e. Délután elkísértem barátnőmet E.-t jógára. Ő annyi idős, mint a 6-7évem, (16-tal idősebb nálam), csak éppen még nálam sokkal jobb kondiban van, minden nap mozog, sportol, odafigyel az étkezésére, és még a pasiügyei is jobban pörögnek, mint nekem. Szóval odakísértem, megkerestük a helyszínt, jött az oktató. (ők ismerik egymást már) És megkérdezte rám, hogy "A lánykád?" (igen, van lánya, aki 19éves). Vazzzeee. Mondom, nem, nem lányka, barátnő vagyok. Most akkor én mászok vissza a pelenkába, vagy mi van?!

Címkék: blog én

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr751810983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.03.05. 11:47:00

@Kristopher: nem igazán szoktam lenni mások... és különbenis nem kommentelgetni, hanem posztot kellene már írni! :-P

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.03.05. 12:55:41

ja, légy magadra büszke, hogy milyen kislányosnak néznek az emberek. Pár év mulva meg az lesz a baj, hogy csókolomot köszönnek :-)

sing-lee 2010.03.05. 17:34:33

@irkafirka: jól nézel ki, na! Fiatalos vagy, a manus meg udvarolni akart oszt így sikerült. Ettől még nem vagy pelenkás :))

irkafirka 2010.03.05. 20:50:25

@hzizi: ugye, nekünk nőknek semmi sem jó...
@Kristopher: :-D
@szingliman: nem arra ment ki az írás, hogy körbe kell dícsérni, na! Egyébként meg nőci volt, a jógás is, meg az asszisztens is.

bioDorka (törölt) 2010.03.05. 23:57:46

nekem is van olyan barátnőm, aki idősebb, mint anyukám:)
de ilyen kell, már csak azért is, mert van olyan tapasztalt, mint édesanya, de mégsem feszengek, ha vele beszélgetek. sőt!
imádok vele dumálni, szuper egy nő:)

díva naíva 2010.03.06. 16:39:35

csajszi, nyugi, ha a barátnőd első randiján becsúszik egy gyerek, akkor annyi idős lenne, mint te ;)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása