Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
4

material girl

irkafirka , 2010.03.03. 15:01

nemrég hívtak az egyik banktól. Szokásos születési idő, hely, anyja neve kétpéldányban csak az egyeztetés kedvéért. Nem ez a lényeg. Ajánlatuk van a számomra! Nem mondják?! Még jó, hogy nem hajtottam el a csávót. Mint kiderült tényleg van. És jó is. Csak élni kellene tudni vele. Ha a meglévő tartozásom 40%-át egy hónapon belül befizetem, akkor a maradék 60%-ot elengedik. (éljen-éljen, csak nincs annyi pénzem, különben már rég befizettem volna) Ezt közöltem is vele. Erre előjött a tutival, hogy akkor a másik ajánlat: 3hónap alatti befizettés, de a tartozás 50%-a, a maradék 50%-ot elengedik. Ez már szimpatikusabb volt. Péntek meló után bank, aztán minden kiderül.

Csak a cím kedvéért:

 

Címkék: blog zene pínzecske

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr241805835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.03. 15:49:16

Tetszett ez a klipp. Tudott valamit ez a Madonna! A bankokról meg annyit, hogy sose lehet hinni nekik. Bár nem vagyok bankár... De csak okosan!

vagyok, aki vagyok... 2010.03.03. 16:13:55

bírom ezt a számot!

micsoda ajánlatok! apróbetüt elolvasni!!

díva naíva 2010.03.04. 12:39:54

én is imádom Madonnát :)))) és remélem nem délibáb az ajánlat :)

bioDorka (törölt) 2010.03.06. 00:01:17

háh, erről meg a kedvenc arcos plakátom jutott eszembe nagyonsok évvel ezelőttről, a kiscsillag című:
kék háttér, óriási " IGEN!!!* " felirat, (mertugye óriásplakátról van szó), és a bal alsó sarokban meg kb 10 centis betűkkel:
" *nem. "
:))
bankokkal télleg óvatosan.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása