Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
10

fogom fogni

irkafirka , 2010.03.03. 14:13

a fogam. Vagyis a tököm televan.

Egész éjjel fájt a fél arcom, mosott vagyok rendesen. Reggel már korán sorbanálltam a fogszabályozósdokinál. Asszisztenscsaj jött, mondom időpontot szeretnék, hát majd március legvégére van. (mondom fasza, mert én ápr. 2-án már húzok el külföldre) És mikor beírt, még rákérdezett, hogy elmúltam-e már 18 éves?! Én!!! Vazzze, ott álltam vele szemben, korán reggel, kialvatlanul, fájós foggal, szerintetek?! (szóval örültem azért)

Aztán felhívtam (nem elmentem, rutinosodtam közben) a fogdokimat, hogy gáz van, válasza: délelőtt mehetek hozzá. Elmentem. (én a hős) Körbenézegetett, aztán elküldött röntgenre, de csak holnap du. tud besúvasztani, akkor derül ki, hogy mit is kell/tud vele csinálni. A történetben az a szép, hogy szerinte (látatlanban, mivel nem érzek semmit a fogammal) elhalt a fog, viszont ugye rajta a fogszabályozó, ráadásul ez a fog tartja, erre van építve. Faszom. Szépen magyarul. Szóval most fájás (lassan asszem nyer, és cataflam elővesz) és várakozás.

Címkék: blog orvos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr11805696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.03.03. 21:04:19

cataflammal vigyázni, azért. májtorpedó. höhö. van egy ilyen nick.

aJeti 2010.03.03. 21:05:36

elnézést a höhöért. a cataflam nickhez tartozik, nem a fogfájáshoz.

irkafirka 2010.03.04. 10:29:43

@aJeti: :-) én azt hittem, hogy májtorpedó nick van :-) höhö

díva naíva 2010.03.04. 12:38:04

vigyázz magadra, remélem gyors megoldást talál a doki, addig meg gondolok rád! küldök fogfájásmentesítő gondolatokat :)

díva naíva 2010.03.04. 12:38:37

@aJeti: még jó, hogy gyerekőcökét mindig előhagyom és dobom a kukába, ezt sem tudtam...

irkafirka 2010.03.04. 12:48:54

@díva naíva: köszi, inkább gyomorgörcstelenítőket kérnék, most hívtak, lemondta az előttem lévő, indulnom kell a dokihoz. paraaaaaaaa

Styxx 2010.03.04. 20:18:52

Tényleg jóval fiatalabbnak nézel ki, és ezt tényleg nem azért mondom, mert rádstartolnék, akkor nyilván priviben tolnám. Remélem már OK a fogad.

irkafirka 2010.03.04. 22:34:09

@Styxx: kösziii :-) nem oké, de majd írom

bioDorka (törölt) 2010.03.06. 00:07:09

(most mindenhova jól bekommentelek)

nekem is volt fogszabályzóm, és nekem is kilyukadt az egyik fogam alatta. ami azért valljuk be, elég pofátlan dolog, ha az emberre eleve egészséges fogazattal teszik fel a foxabit, és utána meg havonta fogorvoshoz jár.
szóval kb 10másodpercig örültem, mikor leszedték, mert utána közölte az asszisztens, hogy akkor menjek is minél előbb fogorvoshoz, mert a fogszabályzó mögött ott egy kis szuvasodás.
hálistennek, nagyobb volt a füstje, mint a lángja, sztem 10perc alatt rendberakta utána a doki, dehát akkoris, ez milyenmár.

kitartás anyway, remélem, már jobban vagy.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása