Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
10

parahegyek

irkafirka , 2010.03.02. 21:46

fájok és félek, és gyomorgörcs és agyalás és rettegés. Begyulladt az inyem és reggel bizony orvoshoz kell menni.

Tovább.  

A történet ennél régebbre nyúlik vissza. Nagyon régre, gyerekkoromba.

Néhányszor elmeséltem már ezt az élményemet, de leírni még soha. Meglátjuk, megy-e.

Az úgy kezdődött, hogy soha nem féltem igazán semmitől, voltam többször beteg, de semmi gond nem volt. Hanem egyszer úgy alakult, hogy osztálykirándulás előtt 3nappal kaptam tüszös mandulagyulladást, és mindenképp menni akartam, így a háziorvosom a szokásos bogyók helyett a lórugásnyi cuccot injekcióban adta be. Nem is volt gond, kaptam másnap is, és a kirándulás előtti nap szombatra esett, nincs rendelés, a gyerekklinikára kellett bemenni, hogy beadják. Mivel a város szélén lakunk, apuval mentünk kocsival, de a rendelőbe én már csak egyedül. Még beszélgettem is a dokikkal. Néztem ahogy megtölti a fecskendőt, és néztem, ahogy a combomba szúrja. És itt jött a vég. Elkezdtem hallani egy iszonyat rossz hangot, és rángatóztam, és nem tudtam uralkodni a saját testemen, és 3D-ben láttam, mintha dőlne rám a szekrény, és káosz. Megpróbáltak lefektetni, lefogni, egy idő után elmúlt. Azonnal vittek át a kórházi osztályra, benntartottak 4-5napig, vizsgáltak minden irányból. A jó hír az volt, hogy nem vagyok epilepsziás. (vazzzze, én végig eszméletemnél voltam!!!) De hogy ez a roham mitől volt, soha nem derült ki. Csak a bizonytalanság maradt. Hogy nem én uralom a testem. Hogy nem vagyok biztonságban saját magamban. Évekig nem érhetett senki "oda" a combomhoz. Én sem. Nem tudtam feldolgozni ezt az élményt, nem tudom elengedni. És azóta is rettegek, hogy bármikor megismétlődhet. Bármikor-bárhol. És innen eredt a későbbi pánikbetegségem, ami a bizonytalan helyzetek miatt jött elő. Azóta nem tudok dokihoz menni, tűnek meg még a 10km-es körzetébe sem. (fogalmam sincs pl. hogy hogyan fogok szülni) Ha mégis nagyon kell, akkor általában apukám, aki elkísér, és tartja bennem a lelket.

Elfáradtam. Nagyon mélyen van ez bennem, és iszonyat nehéz szembenéznem saját magammal.

Címkék: blog én orvos trauma gyermekkor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr761804073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2010.03.03. 09:05:20

Hu, ez szar ügy lehet. Próbáltad pszichomókussal kikezelteni? Ezt sokan félreértenék, de te vag yolyan művelt, nyitott jófej, hogy nyilván nem fogod. Természetesen cseppet sem tartalak flúgosnak (magamtól eltérően:-)) hanem van ez az orvos-fóbiád, ami szvsz lazán kikúrálható és aztán vidáman szülhetsz egy szakajtónyi gyereket, gond nélkül kivetetheted a vakbeledet, ha úgy alakul stb.

A szexi fogszabályzódat pedig le ne vetesd, mert néha elképzellek enyhén módosított klasszikus angol iskolai egyenruciban (kockás térdszoknya, csak sima fehér harisnya helyett combfixes megoldás) Ilyenkor pár percre elmerengek, picit a kezem is elkalandozik, kedveskedik egyéb testrészemnek és olyankor nagyon jól érzem magam. A vége az meg valami frenetikus, ahogy kizúdul belőlem a boldogság milliárdnyi kis ígérete:-))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.03. 09:24:17

@Styxx: ne már bazd meg....most elképzeltem, hogy recskázol Irkára....! Jajj, ne...ez meg nekem lesz egy trauma:-))))))))

Styxx 2010.03.03. 09:36:22

@Incifinci:
Oksi, igérem, majd rád is gondolok:-)

irkafirka 2010.03.03. 09:40:21

@Styxx: para: csak végszükség esetén (annó sorozatos pánikrohamok) mentem pszichomókushoz, vagyis -áterhez, az meg ugye csak telenyom bogyókkal. A cicológus meg épp az akutális dolgokkal foglalkozott, ezzel a sztorimmal nem, mert nem érti, hogy ha azóta soha nem fordult elő, akkor miért nem értem, meg, hogy csak egyszeri alkalom volt, és miért rettegek minden alkalommal.
szexi: :-) nem vetetem le, mivel nem esztétikai hanem eü. célt szolgál
@Incifinci: nem rám, hanem a fogszabályozóm emlékére! :-D meg azóta látom, hogy már rád is...

Styxx 2010.03.03. 12:22:13

@irkafirka: @Incifinci:
Jaj, nem akarok feszültséget szítani, legközelebb majd 2L+1F-ben gondolkodom és a 2L szereposztást megnyertétek.:-)

No, azért a fogszabályozód emléke önmagában kevés. Teszem azt, ha Psota Irén hordaná, akkor eszembe sem jutna az ilyen árukapcsolás:-)

vagyok, aki vagyok... 2010.03.03. 12:29:23

a pszichoizék se egyformák. keresni kéne olyat, akivel jó a kapcsolat és csinált már ilyet... magától is elmúlhat persze, de ha nem, akkor csak egyre rosszabb lesz! szerintem fuss neki mégegyszer!

irkafirka 2010.03.03. 13:51:13

@Styxx: azért Psota Irénhez még soha nem hasonlítottak...
@Vagyok, aki vagyok...: háát, elég régi ahhoz, hogy magától elmúljon, majd próbálok keresni vkit, de ahhoz meg lóvé kell
@hzizi: köszi, majd holnap nagyobb szükségem lesz rá!

Styxx 2010.03.04. 20:17:22

@irkafirka:
Hát pont az ellenkezőjét írtam, hogy igenis azért izgat a fogszabályzód, mert, hogy jár hozzá egy irka. Mindegy na, nem izmozok tovább, látom, nagyon nem akarod venni a lapot:-)

irkafirka 2010.03.04. 22:32:52

@Styxx: ettem én, csak kötekszem... :-P

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása