Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
3

good samaritan

irkafirka , 2010.03.02. 13:22

ez lennék én, meg a fene nagy jó szívem. De minek?!

Az úgy van, hogy én igyekszek mindenkinek segíteni, sokszor erőmön, és lehetőségeimen felül is. Ilyen vagyok. Ez történt pl. tavaly ilyenkor is, meg utána, meg azóta is. Össze is jött vele kacsolatosan pénzben vagy 150eFt-nyi (kölcsön)kiadásom ennek kapcsán, amit nagyon-nagyon visszavárok. Hiába. Tudom, hogy mindenhol xar a helyzet, de akkor is legalább a szándékot látnám. Pl. megürült egy lakásuk, én ugye albérletben lakok, simán odacuccolhattam volna (annó még arról is szó volt, hogy majd mi ketten együtt), de nem ajánlotta fel. Ha már csak az albérleti díjat megspóroltam volna, az is sok segítség, ő meg így törleszthetett volna. Mindegy. Újabb sztori, ez épp mai, ezért friss az élmény. Mutatja a legújabb szerzeményét (elvileg kölcsönbe, eladásra van nála), amit szeretnék én is. Mondom neki, hogy egy ilyenre nekem is szükségem lenne, akár meg is venném! (én, a semmimből) Erre mi a válasz, hát ezt ő úgy gondolta, hogy kimenti magának. Nem az értékéről van szó, mert kb. 12eFt-ot ér, hanem az elvről és a szándékról. Faszom.

Címkék: blog én kapjabeee

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr71802573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.02. 13:34:07

Az a baj, hogy az ilyet nem szabad(na) szó nélkül hagyni. Persze, az ember elvárná, hogy a másik igyekezzen, és nem is szabad a kölcsönt egyből visszakövetelni, de ha a másik a pofátlanság határát súrolgatja ilyen dolgokkal, akkor igenis szóvá kell tenni. Nálam is olvashattál hasonló dolgot, és örülök, hogy nem hagytam annyiban az egészet.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.02. 13:42:46

tedd szóvá. kurva nehéz az ilyesmi, de minden nappal nehezebb lesz, utána viszont jobb. ez a kapcsolat így csak mérgeződik.
(nem nagy dicsőség, hogy én is csak 3 éve merek ilyesmi megtenni)

díva naíva 2010.03.04. 12:36:44

ne húzd fel magad... ne árts magadnak... és ne vedd a szívedre :)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása