Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
16

olvasóka és társai

irkafirka , 2010.02.22. 13:42

mármint nem amit nagyikám pörget imádkozás közben, hanem a gúgli jó kis alkalmazása.

Tovább...  

A Reader. Nem vagyok nagy IT guru, sőt kicsi sem, csak próbálok most segíteni azoknak, akik szeretnék látni, ha valaki valamit posztol.

Én gmail-es vagyok, így nem kellett külön fiókot létrehoznom. 

A "hírcsatorna hozzáadása" gombbal tudom felvenni az újabb oldalakat, amiknek olvasni szeretném a legújabb dolgait. Ide vagy a weboldal címét, vagy ha van neki, akkor az rss linkjét kell betenni. (pl. az enyémnél ezt: http://irkafirka.blog.hu/rss  )

Szépen sorban be lehet pakolni mindenkit, aki érdekel, akár hírportálokat, blogokat, bármit.

Még akár külön mappákba is lehet rendezni, aszerint, hogy kit mi miatt olvasol, vagy tetszőlegesen.

A poszt 2 napig lesz kinn, remélem tudtam segíteni.

Címkék: blog szolgálati

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr651780710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.22. 13:50:14

Nem egyszerűbb a böngésző rss feed olvasóját használni? A Firefoxban alapból van, de bőven találni nagyon fincsi kiegészítőket is hozzá, sőt! Tűzrókáék direkt írtak egy olyan böngészőt, amit ilyen és hasonló tevékenységet folytató júzereknek fejlesztettek ki: a Flock browser
A guglié inkább ahhoz jó, ha sokszor más gépről vagy fenn neten. De erre is tudok böngészős megoldást :)

irkafirka 2010.02.22. 13:53:28

@Kristopher: nah, megszólalt az egyik guru, aki valószínűleg szintén rss útján értesült! :-P nekem ez jött be, csak egy ötlet, és én egy nap minimum 2-3gépről lépek be. A böngésző meg sajna majdnem mindenhol más.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.22. 14:14:36

@irkafirka: Akkor neked ajánlom az XMarks-ot, ami egy FF kieg, és a lényege, hogy szinkronizálja a könyvjelzőidet, sőt igény szerint a jelszavaidat is. Hogy a reklámcsengés is meglegyen: "Nekem is ilyen van otthon :)" - is ;)

sing-lee 2010.02.22. 15:01:11

@irkafirka: @Kristopher: otthon tessék szépen sörözni meg nyalakodni. A számítógép nem arra való hogy napi 20 órában azzal legyünk :))

Tittok 2010.02.22. 15:01:21

Basszus, te kurvára unatkozol :)

irkafirka 2010.02.22. 15:16:38

@szingliman: most épp kénytelen vagyok előtte ülni, otthon nem fogok, bár a felsorolt dolgokat sem művelhetem ott...
@Tittok: nem, dolgozok, csak VaV kért segítséget, 2perc alatt összedobtam neki

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.22. 15:25:51

Ezek az olvasók épp arra vannak, hogy egyszer foglalkozz vele, utána már kevesebb idődet veszi el a keresgélés, mert keres, jelent, majdhogynem olvas is helyetted. És így otthonra már nem marad benned a kíváncsiság, így lehet sörözni és nyalakodni :) Én is lehet ezek nélkül lemondanám a ma esti sörözést, mert úgy égetne a kíváncsiság :p

irkafirka 2010.02.22. 15:33:42

@Kristopher: @szingliman: ma mindenki sörözni fog, csak én nem?! :-( (bár én inkább "kávéznék")

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.22. 15:36:49

@irkafirka: Hát csak rajtad múlik, hogy mit fogyasztasz este :)

sing-lee 2010.02.22. 15:44:10

@irkafirka: naná! De a nyalakodás későbbre marad...

irkafirka 2010.02.22. 16:03:56

@Kristopher: mivel a 6-7évemmel találkozok meló után, ezért inkább semmit
@szingliman: szép... és még dicsekszik is vele! :-P

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.22. 16:16:35

@irkafirka: Öm... még nem értelek végig blogügyileg, úgyhogy még feldolgozásra vár részemről ezen információ :)

irkafirka 2010.02.22. 16:18:22

@Kristopher: ezzel a sztorival még lógok, expasi, de már nem pasi a szememben, ennyi

vagyok, aki vagyok... 2010.02.22. 17:55:22

köszi, megpróbálom. én sajnos (hálistennek?) nem vagyok IT guru, a blogos dolgaimhoz meg inkább nem kérem Apuci segítségét ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.22. 21:48:01

@Kristopher: a második kommented minden második szavát értem csak:-(((( én is beleugrottam most vmibe, már egy hete azzal szenvedek...majd kíváncsi leszek a véleményetekre......csak előzetesben annyit hogy én is tök hülye vagyok az ilyen dolgokhoz:-)))))))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 09:38:34

Na,milyen jó kis tananyagposzt.
Nekem még néha az is nehezen megy, hogy a betűméreten változtassak.:-)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása