Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
3

nyalakodni

irkafirka , 2010.02.22. 08:25

támadt kedvem tegnap.

De kezdjük az elejéről. Pénteken bealudtam délután. :-S Aztán hajnalig mostam, meg pakolásztam. Szombaton ugyanez, csak pepitában. Délután barátnőzés, aztán előkerültek a fiúk is. Hazajött a Nagymedve, és elmentünk kávézni (szigorúan NEM úgy kávézni), ő én, és A. Mackó. Beszélgettünk, mesélt jó szokás szerint. Én meg adtam magamat, nem az volt a kérdésem, hogy és mi van veled, csajok, stb., hanem, hogy és neked mióta van ez az új Dell-ed és ez a HTC??? (és most már nemis vagyook annyira kütyübuzi) Éjfél után kerültem haza. Vasárnap vásár, és szülők. Délután haza, és ekkor tört elő belőlem a nyalakodási vágy. Kellett valami, aminek lehetőleg nyele van... ;-) Azt érdemes tudni, hogy pl. csoki csak apukám és az esetleges vendégek miatt van otthon, én nem igazán eszem. Viszont találtam egy pálcikás jégkrémet a fagyasztóban. Hát azon kellett kiélnem az orális vágyaimat. És még hol van annak a napja, mikor végre pasiközelben leszek!!!

Címkék: blog én pasik csajos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr601780044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.02.22. 12:04:56

micsoda kalóriadús pótcselekvés :))

sing-lee 2010.02.22. 14:59:11

Jó hallani hogy a kedv megvan...lesz ahhoz partner, nem féltelek :))

irkafirka 2010.02.22. 15:15:14

@díva naíva: :-)
@szingliman: a kedv mindig is megvolt... ;-) a parter a hiányzó láncszem a dologban

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása