Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
4

akkor részleteiben

irkafirka , 2010.02.10. 18:25

a hullámzásos téma:

Vagyis kicsit visszameőlegesen: nem tudom hírtelen, hogy mi az ,amit már leírtam, és mit nem, lehet hogy lesznek ismétlések, és nagy rádöbbenések is.

Sok kicsi sokra megy alapon alakult a mai napom. Ha megnyitod, van tovább is.

És igazán segíthetne valaki a sablonszerkesztésben, hogy hogyan csinálok "tovább" gombot.... Köszi!

Egészség: (ez még inkább előzmény) nem vagyok rá büszke, de pánikbeteg vagyok/voltam. Volt az éltemnek olyan része, amikor megtörtem a dolgok súlya alatt. Most stabil vagyok, gyógyszerek épp elhagyva, az sem kis mutatvány volt. Már tudom magamról, hogy a bizonytalanságot nem bírom elviselni. Nagy volt a tandíj az élettől. Legfőképp a saját magamban lévő bizonytalanságot. A világ összedőlhet körülöttem, amíg magamban rendben vagyok.

Munka: ezt már szerintem írtam, hogy most fogok majd még csak szerződést kapni, viszont ma kiderült, hogy mégiscsak lejelentenek a négybetűs felé, így hiába trükköznék barátnőm számlaszámával, így is, úgy is levonják a 33%át a fizetésemnek.

Pénzügyek: nah, ez lenne hosszú mese, a lényege, hogy van egy hatalmas tartozás  a hátam mögött. És ami most még hozzájött az a közművek év végi elszámolószámlái, ugyanis kaptam sok Ft-nyi csekket még pluszban. (karácsony előtti napon, éljen!) Ami miatt viszont annyira nem aggódtam, az az volt, hogy az önkormányzat segít ilyen esetekben, ha megfelel az ember bizonyos feltételeknek. (a lényeg, hogy a közműtartozás 75%át átvállalják, a delikvensnek csak a maradék 25%ot kell részletekben rendezni) Nah, én megfelelnék. A feltételes mód azért van, mert ma voltam intézni ezt a dolgot, és kiderült, hogy mégsem. Ugyanis ha van x ft-nyi jövedelmem, és mellé x ft-nyi csekkem, akkor mégsem vagyok jogosult, mert akkor miből fizetném a részletet?! Ha külső segítségből (szülők, barátok, bármi), akkor az is hozzáadódik a jövedelemhez, ami akkor már átesik a határon. Nah?! A kör bezárult. Vagyis még nem itt, hanem a következő bekezdésben.

Lakás: jelen pillanatban bérlek egy picike lakást, ahol sikerült ezt az összeget elkövetnem. Megoldás lenne elköltözni, már az albérleti díjat megspórolnám, de amíg a számlák nincsenek 0-ra rendezve addig nem tudom visszairatni a tulajra az órákat. Amíg itt lakok, csak halmozódik az összeg. A kör bezárult.

Segítők: még mielőtt kérdeznétek: szüleim, vannak, segítenek, sokszor erejükön felül is, de ebben már nem tudnak. Barátok: mindenkinél beütött a válság, a két szép szememért senki nem fog segíteni. Kölcsön nemigazán szeretnék-tudok kérni, így is hatalmas a tartozásom, és semmi biztosítékom nincs rá, hogy miből is adom vissza. Ennyi.

Konklúzió: egyelőre nincs. Nem tudom mit hoz még most elém az élet, és legfőképp, hogy miért?! Azt már eddig is tudtam, hogy lépnem kell. Remélem lesz lehetőségem külföldön. Talán már haza sem kellene jönnöm tavasszal, ha lenne kinn munka? Vagy?

Egészség2: el kellene hogy jussak a fogászatra, most már nagyon.

Utazás: ha az ég a földdel összeér, akkoris megyek pénteken, azon már nem múlik, legalább kiszakadok ebből a történetből kicsit.

Kisregény első részének vége.

A Háború és békéhez még gyakorolnom kell... :-)

Címkék: blog munka én suli

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr601747012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tittok 2010.02.11. 13:12:23

Köszi. :) És nemtom, hogy van a tovább... vált más kinézetre, úgy hátha emgjelenik minden. A gondok nem kicsik, elég nagyok. Tanács nincs, inkább csak a jól megszokott, úgy még nem volt, hogy ne legyen sehogy sablon. De gáz, rossz lehet. Nem írom, hogy átérzem, mert nem akarom. De ismeretlenül remélem sikerül kievickélni ebből a kakiból. Sok szerencsét hozzá innen.

irkafirka 2010.02.12. 09:51:37

@Tittok: Köszi! Igyekszem, remélem sikerül is!

Verliebte (törölt) 2010.02.13. 09:30:26

szia!
nálunk az jelentett egy kis megoldást, hogy átálltunk a havonta bediktálom az óraállásokat módszerre, így nincs éves elszámolás, havonta meg picit könnyebb a kicsit fizetni..
másik, hogy próbálj meg kérni részletfizetési kérelmet.
nincs vhol a környéken ingyenes fogorvos? Párom is ott volt, bár olyan mint a mészárszék, de legalább a foga nem fáj már.

irkafirka 2010.02.14. 22:19:00

@Verliebte: igen, be fogom én is diktálni, de elvileg egy átlagot fizettem, és irreálisan sok fogyasztásról szól a számla, mindegy, intézem közben. Orvos pedig csak néhány jöhet a közelembe, ilyen a fogorvosom is, mészárszékre nem megyek!!! szerencsére nem fáj, csak meg kellene nézetni őket.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása