Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
9

vizsgaidőszak - vége?!

irkafirka , 2010.01.26. 13:04

Már kezd tele lenni a tököm... Nincs időm semmire (mondjuk erről én tehetek, de olyan jó másra fogni), és még tegnap kiderült, hogy 2dolgozatot le kell adni, meló mellett összedobtam valamit, most úgy vagyok vele, hogy minden mindegy, jó nekem a 2-es is, csak átmenjek. És még egy félévem visszavan. :-S Az lesz az igazi szívás. Szóval mostanában nem tudtam olvasni sem, pedig mindenki be van állítva a readerben, jön az rss, ott olvasok általában, tudom, ez rontja a statisztikátokat, de most ez van... És megkaptuk a tavaszi félév időbeosztását, hát persze, hogy febr. 11-13ig oktatás van, 6 különböző tárgy, 6 különböző oktatóval. Blogtaliról megint lemaradok?! :( Ki kellene valamit találnom.

Címkék: blog suli

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr121703375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.26. 13:30:56

Jaj, de fogok én is örülni, hogy újra kezdődik az egész macera... :(
Mindig úgy áll az ember neki, hogy elég a kettes, aztán mindig jobbat akar. :)
Kérj meg valakit, jegyzeteljen neked, küldje el mailben. Én is mindig felraktam a jegyzeteimet azoknak, akik dolgoztak és nem tudtak jönni, vagy külföldön voltak. Tök egyszerűen megoldható... Én meg megkaptam cserébe a könyveket másolásra, hogy ne kelljen megvennem.:DDD
A gáz az, ha jelenlétit íratnak. :(
Próbálj meg eljönni, plíííííízzzzz. Olyan kíváncsi vagyok rád (is)!!!!! :DDD

sing-lee 2010.01.26. 14:20:17

11-meg fél12-n ott lehetsz, meg 13-án délre visszaérsz, nem?? gyereeeeeeee!!!

irkafirka 2010.01.27. 13:49:15

@Enchantée: van lev.listánk már az első alkalom óta, és megoldjuk egymás közt nem az a gáz, hanem a jelenléti ív, illetve, hogy most lesz óra, aztán soha többet azokkal az oktatókkal, de majd kidumálom magam!
@szingliman: csüt. semmiképp nem tudok menni, meló van, pénteken is valószínű csak du., de akkor maradok szerintem vasárnapig barátnőmnél, vagy szombaton hazajövünk megnézni Mohácson a busójárást, még nem tudom.

sing-lee 2010.01.27. 14:15:28

@irkafirka: busójárás? Jól hangzik...lehet megyek én is...

irkafirka 2010.01.27. 14:23:16

@szingliman: beszéljünk össze akor, mert barátnőmnek majd vissza is kell mennie Pestre utána, és vasárnap estig van a program, szóval a vonat nem a legidálisabb megoldás...

sing-lee 2010.01.27. 14:51:24

@irkafirka: ha megyek akkor párban...kell majd valami fedősztori is indoklásként honnan ismerlek...Pláne hogy élőben nem is találkoztunk még :)
Ha benne van akkor majd üzenek!

irkafirka 2010.01.27. 15:29:14

@szingliman: Addigra fogunk már élőben találkozni, nyugi! A fedősztorit találd ki, a blogot gondolom nem vallod be, egyébként szerintem a valóságban is van közös ismerősünk, ha jól gondolom, hogy hol dolgozol... Felőlem jöhetsz párban, nem randizni akartam, a bnőm sem, csak az utazásra értettem. Várom a jelzést! :-)

sing-lee 2010.01.28. 10:03:23

@irkafirka: oké. Írd már meg magánba hogy hol dolgozom :)

irkafirka 2010.01.28. 11:22:36

@szingliman: levél elment, kíváncsi vagyok..

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása