Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
5

behavazódtam

irkafirka , 2009.12.15. 15:07

szó szerint is, meg egyébkénti is.

Szó szerint behavazódtam: leesett az első hó. Az utak csúsznak, és a tököm tele van. Viszont az ablak alatt gyönyörű hófehér a kiskert!

Egyébként behavazódtam: mert megkezdődött a vizsgaidőszak és most egy héten bdelül 7vizsgám lesz. (ebből kettőn már túlvagyok)És most semmire nincs időm, olvasni, írni sem, meg akarácsonyi rohangászás is megkezdődött. Lesz pl. egy puccparádés vacsora is, egy  a gond, se pucc, se parádé. de majd lesz valahogy.

Ma is volt G. programom, de erről majd írok külön.

Címkék: blog suli

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr541599861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.12.15. 17:04:36

Sok sikert, kitartás...azért tudod mivel kell oldani a vizsgadrukkot :)

sing-lee 2009.12.17. 09:27:01

Én rájöttem, nekem ilyen fősulis csaj kell. Évente kétszer egy hónapra simán leköti magát, nincs vele gond :)

irkafirka 2009.12.17. 11:13:32

@szingliman: látod! de akkor neked is kellene oldani a vizsgadrukkot... ;-)

sing-lee 2009.12.18. 13:24:13

@irkafirka: az belefér. aztán amíg tanul, lehet sörözni meg tévézni :)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása