Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
6

mint egy kiadós szeretkezés

irkafirka , 2009.11.28. 22:16

annyira hiányzott már nekem a mozgás, és annyira jól is esett. Ugyanis engedélyeztem magamnak egy "görbe" délutánt. Az augusztus eleji baleset óta nem csinálhattam semmit,és ha lehetett volna is, sajnos a bokám nem bírná, de most anniyra eldurrant az agyam, hogy menni kellett. E.-t rángattam el magammal, 1 órára squasholni. Hónapok óta ez volt az első alkalom, hogy nem otthon üldögéltem, és hogy végre mozoghattam is! Iszonyat jóóó volt!!! Akarom! Még! Sokszor! Sajnos a tánc, és a futás még mindig nem megy, ez is inkább az ütésekről szólt, nem a rohangálásról, az még sajnos nem megy. És rádöbbentem, hogy kénytelen leszek meglepni magam egy bokarögzítővel, egy normálissal, mert ez a gumis cucc kevés a sporthoz. Jah, és fáj mindenem... de nagyon jólesően fáj. :-)

Címkék: blog sport

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr611559690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.11.30. 11:31:08

Höhő, én ez fordítva írnám :) De könnyű nekem megy a mozgás már két hónapja. Hajrá kiscsaj!!

irkafirka 2009.11.30. 13:07:51

@szingliman: rájöttem mi van fordítva! alakul majd nálad is, ne aggódj, most épp én is szüneten vagyok... ;-) kiscsaj meg már rég voltam, közelebb vagyok a 3x-hez mint a 2höz.

sing-lee 2009.11.30. 13:39:47

@irkafirka: ugyan már, a kor nem érdem, csak állapot..amúgy én is közelebb vagyok a 3X-hez mint a kettőhöz :) és ez most már mindig így lesz!

domdodom69 (törölt) 2009.12.07. 11:15:33

@irkafirka: teljesen egyetértek a címmel :)most nekem is kényszerszünet, de már számolom vissza a napokat :)

mi történt veled? :(

irkafirka 2009.12.08. 13:36:04

@vagyok, aki vagyok...: bokaszalagjaimat szaggattam szét... ügyes vagyok ;-)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása