Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 

talán eltűnök hírtelen

irkafirka , 2009.11.27. 14:45

vagy csak simán iskola van, estig, napokig még, utána meg a vizsgaidőszak, és most is csak a szünetben tudtam gép elé ülni, legközelebb majd éjjel, ha élek még, és lesz hozzá kedvem. Z. eltűnte magát, hétfő óta nem jelentkezett, én meg nem fogom keresni, ha akar vmit, majd előkerül. (de azért bántja a kis lelkemet...) G. viszont előkerült még szerdán, randit kért szerdára, leutazik hozzám, kiváncsi vagyok mi lesz. :-) (paragép beindult, ugye ő még sovánkán látott utoljára, és egyéb női hülyeségek) Lelépek, mert lekésem az előadást!

Címkék: blog suli

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr871556477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása