Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
5

apa kezdődik

irkafirka , 2009.11.26. 18:57

és benne leszek a tv-ben...

Nem hiszem el, hogy ez a város minden nap belekerül valamiért a hírekbe! (amit nem nézek, de internet is létezik) Jah, és persze, hogy negatív történetekkel. Hol élünk? Mi lesz itt? Amerika? Fémdetektorok, beléptetőkapuk mindenhol?! Még így sem tudunk az ilyen esetek ellen védekezni... mert erre nem lehet felkészülni.

Címkék: blog tragédia

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr361554586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.11.27. 09:27:15

Tényleg elég délen laksz :) Amúgy igen, sajna túl sok az ember a földön, ilyenkor elkerülhetetlen hogy előbb-utóbb elkezdődjenek az ilyesmik :(

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.27. 09:48:45

reméljük ez egy egyedi eset... sajnos problémás emberek mindenütt vannak.

irkafirka 2009.11.27. 10:11:30

@szingliman: mondtam én hogy messze vagyok!

irkafirka 2009.11.27. 10:17:18

@hzizi: valószínű, hogy egyedi eset, legalábbis remélem, csak ide járok én is...

sing-lee 2009.11.27. 10:43:23

@irkafirka: a villám nem szokott kétszer ugyanoda beverni...

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása