Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
5

álmodtam

irkafirka , 2009.11.20. 22:23

egy világot magamnak...

Szóval álmodtam. Ez nem újdonság, velem sűrűn előfordul, és általában emlékszem is rájuk. (bár néha jobb lenne, ha nem) De ez a most éjszakai különleges volt, valahogy más. Olyan most vagyok a helyemen érzésem volt. És nem tudom azóta sem eldönteni, hogy ez most akkor a múlt volt, vagy a jövő. (lehet hülyének nézni, de néha előfordul, hogy megálmodok dolgokat, ezt is ilyennek tartom.

Álmom egy konyhában kezdődött, ami olyan volt, mintha G. konyhája lett volna. (ez nem az a G., hanem egy másik) Én odateremtődtem a konyhába. (ilyent is csak álmomban tudok csinálni, ébren pl. miért is nem megy ez néha??) Körülnéztem, megállapítottam, hogy jé, ez a G. konyhája, de akkor menjek, nézzem már meg a lakást végig, elindultam, olyan volt, de mégsem, haladtam a hálószoba felé, ahol ott feküdt... nem a G., hanem egy pasi, az én pasim, aki mellé visszafeküdtem aludni én is. (mintha az álombeli álmomból ébredtem volna fel, és akkor visszafekszem) A pasi az ilyen Billy Zane típus volt, kopasz fejjel, pont jó testtel, hihetetlen kisugárzással. Korban is inkább 35-40körül, a mostani énemhez. De ez nem volt gond. És akkor ott felébredtünk reggel egymás mellett, és indult a nap és jöttek a gyerkek. Mármint az ő gyerekei, akiket most együtt neveltünk, voltak 5en(!!), ebből egy kamasz lány, egy fiú, egy lány ikerpár, és egy kisfiúcska. Őket kellett felkelteni, meg reggeliztetni, meg elindítani otthonról. És kimentem a nappaliból az erkélyre, és tisztán emlékszem a ház falára, az erkélyre, a stílusára, és hogy volt egy parkos rész, és utána egy hatalmas nagy templom, ami oldalról látszott. Ha tudnék rajzolni, akkor ez most centiről, centire menne, annyira belémégett. És emlékszem, hogy még álmomban is rácsodálkoztam, hogy honnan ilyen ismerős ez nekem, pedig álmomban én ott éltem, mindegy. Aztán ugye  gyerkek elindultak, én meg lementem az emeletről vmiért, és az alsó szinten csináltam vmit, mikor jött a pasi (nem emlékszem a nevére! :-( ) és beszélgettünk, és átölelt, és szeretgetett, és tudtam, hogy otthon vagyok, itt a helyem. Aztán volt szeretkezés is, és felébredtem. És nem a szex volt benne a lényeg, hanem ez az egész, amikor valami ennyire mélyről jön elő... Múlt? Jövő?

Címkék: blog álom pasik

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr711540792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.11.23. 11:25:19

Egyszer írtam egy álomról, engem úgy kicsontoztak a csajok, hogy csak na :) De van ebben az álomban valami nagyon harmónikus, ha szerencséd van akkor ez a jövő...

irkafirka 2009.11.23. 13:11:50

@szingliman: nah, álomfejtők a leányok??? Igen, harmónikus, meg van a vágyam a harmóniára, de nálam az nem lesz egyszerű. Az álomból meg inkább az érzések a lényegek, amik még így utána is ittmaradtak. (jók, de hiányzik, hogy ezt tényleg megéljem...)

sing-lee 2009.11.23. 13:34:01

@irkafirka: azt gondolom. Én is szoktam szexről álmodni mostanában :)

irkafirka 2009.11.23. 13:43:19

@szingliman: :-P tudod ám mit neked a hova?! Nem a szex volt a lényeg, írtam is! Azt ha minden jól megy, megoldom máshol-máshogy, bár ember (Z.) most épp inkognítóba vonult egy haláleset miatt. Egyébként meg szerintem mindenki álmodik, szexről, csak nem mindenki vallja be. (és igen, tudjuk Ádám, van aki beszél róla, és van aki csinálja...)

sing-lee 2009.11.24. 13:07:12

@irkafirka: te, lehet hogy Ádám is csak az álmait írja le? A címében is ez van : mindennapi vágyaink... :) bocs Ádám :D

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása