Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 

hogyan nem lettem milliomos

irkafirka , 2013.06.26. 23:56

avagy levél az ügyvédnek...

Tisztelt dr. .........!

 
Az elérhetőségeit ............... adta meg nekem, múlt hét csütörtök délután hívtam is Önt, de már akkor nem volt ideje rám. Nekem másnap ki kellett jönnöm külföldre, ezért keresem most meg Önt e-mail útján.
 
Szeretném tudni, hogy a következő ügyben milyen lehetőségeim vannak, és ha úgy alakulna a dolog, akkor képviselne-e Ön ebben az ügyben.
 

Tovább.

Próbálom röviden összefoglalni, csak sajnos nem lesz egyszerű.
 
Volt egy kb.7 éves kapcsolatom X.X.-vel. A kapcsolat alatt kötött egy életbiztosítást (Ahico Angel Care), melynek én voltam a kedvezményezettje.
Miután útjaink különváltak ő természetesen mást jelölt meg kedvezményezettként.
Közben indított egy másik befektetés/biztosítást is. (Ahico ???? Vip)
Az elmúlt években megbetegedett (tumor), mindannyian reméltük, meggyógyul majd.
Tavalyi év őszén (pénzügyi tanácsadója elmondása alapján) visszatett engem kedvezményezettként az életbiztosításra, mert gondoskodni szeretett volna rólam, tudta mekkora bajban vagyok. (négyszemközt tették ezt, ekkor nem volt jelen Y.Y. és nem is tudott erről az esetről -elvileg- mosatnáig)
Időközben Y.Y. lett, aki mellette volt párjaként, ill. ő volt aki ápolta az utolsó 3hónapban.
Idén januárban agyi áttét miatt kórházba vitték, ahol leszívták a vizet, illetve sugárkezelésre is sor került.
Ekkor is beszéltünk telefonon, mikor mondta nekem, hogy visszatesz a "nagy" biztosításra, melynek összege kb. 30.000 € lesz. (a telefonszolgáltatóval felvettem a kapcsolatot, ahol azt az információt adták, hogy a nem rögzítik a hívásokat, sajnos) Kérte, hogy az adataimat a biztonság kedvéért küldjem el neki. Említette hogy a másik "kicsi" befektetétes-biztosítást kapja Y.Y.. A ház, kp., számlák pedig maradnak a családjáé.
Egy későbbi telefon beszélgetés alkalmával említette, hogy megtörtént az átírás, VISSZAtett az életbiztosításra, "nagy" kb.30e €-sra kedvezményezettként.
Sajnos március végén X.X. elhunyt.
Én április végén tudtam visszautazni Magyarországra.
Kötvény a család birtokában nem volt, csak záradék levél a biztosítótól, a két kedvezményezetti változtatásról.
Megkeresett a pénzügyi tanácsadó is, hogy X.X. megbízta, hogy ha vele vmi történik, akkor keressen meg engem, és közölje velem, hogy X.X. gondoskodott rólam, az én nevemre iratta vissza a kb. 30e €-s életbiztosítást.
Ennek birtokában elindítottam a MetLife biztosítónál a halál bejelentését és a kárrendezést.
Y.Y.-vel volt facebook üzenetváltásunk, hogy találkoznia kell velem vmiért. (nála voltak a kötvények) Tudta, hogy mikor kell újból visszajönnöm külföldre.(péntek reggel) Szerda este találkoztunk, beszélgettünk, ill. megkaptam a kötvényt is. Ezt csak otthon néztem meg, hogy nem az Angel Care, hanem a másik. Hosszas telefonálások után azt mondta Y.Y., hogy X.X. a kórházban (január, agytumor) változtatta meg a kötvényeket, és ott őt jelölte meg a "nagy" kötvényen, engem a "kicsi"-n, és neki soha nem is mondta,hogy ezt másképp akarná. A kedvezményezettek átírását Y.Y. intézte internetről letöltött nyomtatvánnyal, ebben az egyetlen esetben nem vette igénybe pénzügyi tanácsadója segítségét X.X.. Akivel azután is többször beszélt telefonon, de sosem említette sem ezt az estet, ill. azt, hogy változott volna bármi is, abban amivel őt megbízta.
A biztosító tegnapi nap folyamán nekem kiutalta a "kicsi" bizt. összeget. Ezt bármikor vissza tudom utalni, hiszen én abban a hiszemben indítottam el az egészet, hogy az Angel Care éltebiztosítást intézem.
A biztosítótól csak írásos megkeresésre fogok választ kapni a kötvényeken történt kedvezményezett változtatásokról. Az információ kérő levelet én holnapi nap elküldöm nekik.
 
A kérdéseim a következők lennének:
- ha jól tudom polgári peres úton tudok bármit is tenni
- pontosan mit is?
- szükséges Y.Y.-t megvádolni azzal, hogy a kórházban kihasználva X.X. állapotát felcserélte a kötvényszámokat és úgy iratta alá a kedvezményezett változtató papírokat?
- vagy elég a biztosítást magát kétségbe vonni, mert vélhetően X.X. a kedv.vált. időpontjában vélhetően nem volt olyan állapotban, hogy felmérje mit csinál?
- hogy megy ez?
- mik a teendők ilyen esetkben?
- mik az esélyek?
- milyen buktatókkal járhat?
- milyen költségekkel (ügyvédi, per, illeték, stb) kell számolni?
- ha elindítok egy bírósági eljárást, képviselne-e Ön ebben az ügyben?
- szükséges nekem személyesen bárhol is jelen lennem? (külföldön dolgozom szezonszerződéssel, már 3. éve ugyanabban a hotelben, idén min. szept.15.ig tart a szezon, addig biztos nem tudok hazautazni)
 
Köszönöm türelmét és segítségét!
 
Köszönettel:
............

Címkék: blog én nemszeretem picsog kapjabeee pínzecske 6-7évem

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr345552853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása