Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
9

16 tonna

irkafirka , 2010.08.19. 11:14

feketeszén... helyett 140 mázsa tüzifa. Amit apukám jó érzékkel egyszerre hozatott meg maguknak. Ami azt jelenti, hogy ezen a héten az a forgatókönyv, hogy 8óra meló az irodában, aztán rohanás fel a hegyre, és ott még nettó 2,5-3,5óra fapakolás, hordás, vágás, cipekedpés, stb. Ez fog menni a 7végén is. És egyáltalán nem biztos, hogy befejezzük vasárnap estig. :-S Mondjuk nem kell altatni esténként az is tuti. Ugye én még lejövök tőlük, mert fenn nem férnénk el, meg a macsek is elanyátlanodna teljesen, ha nem mennék haza. Az, hogy fáradt vagyok, nem kifejezés. De nem panaszkodok, mert végre mozgok, amit 1éve nem tettem, és a külföldi munka úgyis álló-mászkálós lesz, én meg eddig csak 8-10órákat ültem egyhelyben, munka címén. Szóval gyakorlás.

JÓHÍREK! Felvettek a külföldi munkára! :-D De... kell intéznem még 3papírt, amiből 2necces, de rajta vagyok, bár magyar szokás szerint az ünnep miatt mindenki szabadságon, csak a jövő 7en tudom elindítani őket. Addigis nem kiabálom el, mert ez még csak annyit jelent, hogy a hotel vár, és fogad, de előbb engedélyeznie kell az osztrák hatóságnak is, hogy mehetek.

A másik meg, hogy hívtak a családsegítőből, vinnem kell a papírjaimat és elvileg megkapom a támogatást a gáz-villanyelszámolószámlák kifizetéséhez. :-)

Kicsi nemjóhír is: a fejem/lelkem még mindig gázos, de remélem sikerül helyrerántanom magam!

Címkék: blog munka én küfőd családilag fáááradt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr542232729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.08.19. 12:42:44

Csibe, ez jó!
Osztrákok engedik, miért ne tennék.
Amúgy sosem értettem miért kell egy nagy melót egy nap (hét) alatt megycsinálni. Ha netalán megázik az a fa télig lesz ideje kiszáradni. Miért nem lehet ráérősen jókedvvel csinálni?

kozgaztanar 2010.08.19. 14:03:33

jóóóó hír, gratulálok!

remélem ott is lesz internet hozzáférésed. :)

irkafirka 2010.08.19. 15:37:46

@hzizi: az engedélyhez még be kell szereznem papírokat, amik nekem nem járnak, de megoldom
az a baj, hogy a fa kinn van az utcán, és olyan helyen laknak, ahonnan simán elcuccolják egy éjszaka alatt nem tehetsz semmit
@kozgaztanar: köszi! én függő vagyok, nekem ne lenne?! ;-)

sing-lee 2010.08.19. 15:50:48

@irkafirka: hejjhó, erre inni fogunk ha összejön!!
Fahordás meg egészséges, jó nagyokat lehet baromkodni közben :D
Bokára vigyázni, nehogy emiatt bukd a külföldet...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.21. 16:28:19

Huh, hát mégis külföld! ;)))))
Remélem minden hamar megoldódik, Neked kedvezően! :DDD

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.08.24. 10:10:55

Én is szurkolok! Barátnődnek is mennek a dolgok, akinek még ajánlottad? Jobb az, ha nem egyedül mész.

Tittok 2010.08.24. 12:40:50

Szurkolok Irka, hogy összejöjjön a meló. Rádfér már az anyagi helyrerázódás. És utána szépen lassan jöhet a lelki is. Mert ha anyagilag kezded magad biztonságban érezni, az fél lelki egészség. Aztűn már hajthatod a herceget, hogy merre késik már. Puszi

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása