Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
10

hideg meleg

irkafirka , 2010.08.03. 15:23

minden volt az elmúlt időben.

Tovább.

 

Szerda este, fáj a szemem. Kötőhártyagyulladás, csak hogy ne legyen egyszerű az élet.

Csüt. du. irány az E-ON. Kapják be. Persze be lehet vizsgáltatni a gázórát, de ha az az eredmény, hogy nem hibás, akkor nekem kell kifizetnem 25-32e ft-ot. És ki dönt el, hogy hibás vagy sem? Hát ők. Hát nincs nekem erre pénzem,és úgysem mondják azt, hogy hibás.

London 6:3. Ez milyen jól hangzott volna annó tavasszal. Vagyis nem, mert akkor én voltam a vendég. Nem is ez a lényeg. Legyen 5:3 és a vagy 3x visszatekert Másnaposok. :-) (Rendőrnő: Rendőrautót loptak! Stu Price: Mi? Nem loptunk el semmit, hanem találtuk! Alan Garner: Tudtommal ezért díjat szoktak fizetni.)

Volt barátnőzés is, jött M., szombat hajnalban értek le, még utána órákig beszélgettünk. Délben szomszéd ébresztett. :-) Az idő ritka xar volt, nemis volt kedvünk semmihez, csak a szomszédos bevásárlóközpontba mentünk át. Este előkerült 6-7évem, eljön értünk, menjünk át hozzá, aztán elmegyünk megnézzük a koncertet, amit nagyon szeretnék. Ebből lett borozás nekik, nekem beszélgetés, és koncertre nem elmenés, és hajnalban hazahúzás. Másnap nekem kerítés csinálás segítés szülőknél.

Szingli megnyugodhatsz, de azt a cascot én nem mondanám le. Ugyanis megvolt az autóbaleset, amiben személyi sérülés nem történt. Tesóm kapott lenn a Balcsin egy dupla defektet. :-S

Hétfőn reggel irány a családsegítőbe, úgy néz ki így már jogosult leszek a támogatásra, igaz nem 6havi, hanem 1havi részletre, de akkor se 220e-t kell kifizetnem, hanem csak 60at. Mondjuk azt akkor 1hónap alatt. Nem baj, ha összejön akkor megoldom valahogy. Most várjuk az igazolásokat, és a döntést. Szorítsatok nekem!

Alighogy beérek melóhelyre, mehetek szerződést aláírni. Juhé! Aztán annyira mégsem. Ugyanis nem júliusra, hanem augusztusra szól az 1havi papírunk is, vagyis júlisban mintha nem dolgoztam volna, de ez még a kisebbik baj, ugyanis még csak most indítják mindenféle engedélyezésre meg aláírásra, magyarul legközelebb a szeptemberi fizukor kapunk pénzt. Kajajegyet még majd akkor sem. És oldd meg, ez van. Szép az élet sálálálá!

Aztán mi volt még? Jah, kaptam egy vödör barackot, azt eltetttem dzsemnek, benne ülnek a plédben. Meg volt virtuális 1:1, de ez azért messze van az igazitól.

Ma meg dr. dr.ovicséknál jártam. Kellett menni alkalmasságira. (alkalmas vagyok, na de mire?!) Hogy 1órával a kapott időpont után jutottam be, azon fenn sem akadtam. Korábbi papírjaimat elnyelte vmi feketelyuk, minden adatot újra felvettek. Mindegy, túléltem. Ha már úgyis ottvagyok, akkor kérjünk időpontot másik dokihoz, mivel az enyém elment másik városba. Ha ez olyan egyszerű lenne. A professzor úrnak attól még maradt itt magánrendelése ám. Örülök neki, épp csak pénzem nincs rá. Jah, hát akkor ambulancia 4hét múlvára időpont. ???? Vagy a város másik felén próbáljam meg. Oké, de akkor kérném a korábbi leleteimet, papírjaimat. Áh, azt felejtsem el, januárban új rendszert kaptak, semmi nincs fenn, nem tudják kiadni. Vazzzze, hát ilyen létezik?!

Címkék: blog munka én szex karambol pasik kapjabeee pínzecske

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr872195775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2010.08.03. 16:08:34

Na megnyugodtam. Nem a teljes cascot akarom lemondani, csak át akarok állni lopás only-ra.
És szorítok a támogatás miatt, mégiscsak jobban jársz így ha összejön.
És minden orvos kapja be. Pesten ugyanezt csinálják...

vagyok, aki vagyok... 2010.08.03. 19:27:11

egyszerűen megáll az eszem. már a munkahely miatt. tényleg nem lehet tenni semmit velük/ellenük?

amúgy meg hajrá Irka :)
a dokik többsége meg monnyon le!! :((

irkafirka 2010.08.03. 19:58:54

köszönöm a szurkolást! :-)
@szingliman: akkor majd csak pont lopni nem fogják, tudod, Murphy...
@vagyok, aki vagyok...: tényleg nem lehet tenni semmit, nézd meg fészbúkon kinnvan, hogy hol is melózok (csak itt nem kívánom publikálni)

díva naíva 2010.08.03. 22:37:19

eseménydús ... de túléled, tudod survivor :))

Verliebte (törölt) 2010.08.03. 22:54:24

Szorítok :)
úgy látom nem unatkozol :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.04. 06:18:09

Kitartás, csajszi! :)
Aztán, amíg nem vagyok, körbejárd ám a világot!!!! ;)))))

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.08.04. 08:52:11

Tarts ki Irka! Úgy olyan sincs, hogy sehogy sincs!

irkafirka 2010.08.04. 08:54:28

@Enchantée: lélekben meglesz, egyébként meg csak valószínű Bp.ig jutok el... :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.04. 09:19:12

@irkafirka: Tudod, hogyan értettem. London, Budapest, Párizs... ;))))

sing-lee 2010.08.04. 10:08:49

@irkafirka: az nem baj ha nem lopják, elégedett vagyok vele.
Csak ha mégis azért legyen egy kis maradvány utána :D

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása