Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
3

csak

irkafirka , 2010.07.24. 12:34

mert munka van, még mindig, reggeltől-estig, és agyelhagyás, és túl kell élni valahogy:

és akkor jönnek a régi emlékek. Amikor én még kissrác voltam. Ez még csengőhangnak is be volt állítva, ha Öltönyös hívott ez szólalt meg (akinek volt már része ilyenben, érteni fogja):

Címkék: blog zene

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr462172489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.24. 14:04:00

Jaaaa, az első klassz filmélmény, és amúgy is sokszor érzek így, és szeretem.
A második: ismerős, bár sosem motelben.
És azok az emlékek.....egyszer beléjük fogok fulladni...de ez azt jelenti, legalább történt valamikor valami, amire lehet emlékezni...vagy nem????? ;)

irkafirka 2010.07.26. 11:36:47

@bsteve: Mr.Sale-t bírom, de nem onnan kapta, másik öltönyös cég miatt :-)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása